Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkald fra server til telefon

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Constant Solutions Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!

Er der nogen af Jer der har erfaring med opkald fra server til telefon? Opkaldene skal fortages inden for Danmark.

Kan i anbefale nogen løsninger, eller metoder til, hvordan det kan lade sig gøre?

På forhånd tak!

Nyd sneen.

Med venlig hilsen

Mattias Siø Fjellvang - www.constantsolutions.dk - +45 26 78 98 88

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tilslutter en mobiltelefon eller et modem til serveren, vil du kunne bruge knokii til det. Om du vil ringe til et dansk eller udenlandsk nummer er underordnet :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Constant Solutions Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sune!

Tak for dit hurtige svar! Jeg glemte at sige, at det helst skulle være muligt selv, at bestemme caller ID. Kan man det, hvis man tilslutter eget SIM? Yderemere, hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg skal kunne takle mellem 10-20 opkald på samme tid?

Med venlig hilsen

Mattias Siø Fjellvang - www.constantsolutions.dk - +45 26 78 98 88

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nummer du ringer fra, vil være det der er knyttet til simkortet i telefonen eller modemet - eller hemmeligt nummer hvis du ønsker det i stedet. Mhs. til flere opkald simultant, ved jeg ikke hvad der er mest hensigtsmæssigt for dit behov. Det afhænger nok af de nærmere omstændigheder, så mit bedste bud vil være at prøve dig frem eller søge hjælp på f.eks. deres mailingliste :)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har altså en liste med numre du ønsker blivet ringet op og oplæst en besked?

Du skal huske at det kun er tilladt med automatiske opkald såfremt modtageren har accepteret det.

Det du ønsker er det man kalder voice broadcast
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ovenstående kan relativt simpelt laves, også uden mobiltelefoner, men der er stort set ikke nogen mere som selv lader dig opsætte caller-id på udgående opkald.

Men der er ikke rigtig nogen færdige plug'n'play løsninger, du er nødt til at hyre f.eks. en unix tekniker med asterisk erfaring.

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville nok købe noget IP-trunk hos en udbyder af dette. Ip-trunk kan sammenlignes med slm. Fastnet linjer, leveret vis internettet. På den måde skal du ikke bruge udefeæigere hardware end en computer og en internet forbindelse.

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mattias

Er det kun dit eget nummer du ønsker at vise ud, eller drejer det sig om andre numre?

Du kan lovligt vise egne numre ud vha. ClipSA (Udvidet nummervisning) på en (S)IP Trunk, se evt. www.uni-tel.dk 

MVh. Jesper

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel :
Man kan lave dette i systemet vicidial som er et opensource system til callcentre.

www.vicibox.com
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg gør det hele tiden. Jeg bruger forskellige programmer. Jeg har f.eks. tilknyttet

et nummer til min Skype og ringer derfra. Men måske er det ikke det du leder

efter. Hvad skal der ske fra Serverren?

mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)