Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor p..... starter jeg henne ? Web-shop eller andet

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hei Lit.

Jeg synes kanske at du begynder lidt i den forkerte ende. Det er ikke let at starte noget men det er let at gå seg vild i alle skjemaer,formularer med mere og ikke minst alle gode hjelpere der kan løse dine problemer selvsagt mod betaling. Men at du spørger her på Amino er iallefall en god start. Med at du begynder i den forkerte ende mener jeg at du skal ikke fokusere så meget på hvad du kan købe eller importere men heller på hvad du kan sælge. Alle kan købe men det er efterhånden langt værre at blive av med produkterne med fortjeneste bagefter. Så jeg ville i første rekke spørge i kommunen hvilken rådgivingstjeneste de har der er gratis om de rent formelle krav og satt meg ind i dem. Derefter ville jeg spurgt meg selv om hvilke produkter eller tjenester jeg har størst forudsetninger til at lave foretning av. Det kan være noget du har arbeidet med tidligere eller en interesse du har eller noget andet du kender til hvor du kan se at du kan gøre noget bedre eller billigere. Det er også på det grunnlag du kan vurdere om de priser og betingelser du får fra dine leverandører er til til at leve med. Da kan du nemmere finde en niche hvori du kan lykkes. Når du har disse ting klart så vil du også have et bedre beslutning grunnlag for om det er rigtig av deg at starte et firma. Selv om du har et moderat krav til inntjening så kommer allikevel de penge kun som et resultat av at du har gjort de rigtige ting i forkant. det er absolutt mulig men du må være forberedt på at det er ret meget arbeide så det er noget du må ha sterk vilje bag.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)