Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretning hvordan ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er professionel tennistræner og vil meget gerne osse til at sælge ketchere og strenge, i mindre omfang greb og støddæmpere.

Forslag til hvordan jeg nemmest kommer i gang ? jeg har en del forbindelser indenfor tennisfaget, i form af trænere og et par enkelte i Forbundet.

mange hilsner,

Nicolai.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai
Jeg kan anbefale dig at tilmelde dig iværksættermagasinet Start Op.
Det er helt GRTAIS.
www.startopmagasinet.dk

Her kan du læse om hvordan andre har startet op og lære af andres fejltrin så du undgår de samme udfordringer.

De Bedset Hilsner
Ronni 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolsen,

Det kommer virkelig an på meget, men en måde at gøre det på er vel at starte en webshop op.. Du kan søge her på Amino og læse utrolig meget omkring det, at starte en webshop op.

Det kan jo også være, at du er mere til den personlige kontakt og hellere vil ud i klubberne for, at sælge - men det udelukker selvfølgelig ikke, at du også kan have en webshop. Synes en god ide ville være, at "tilbyde dig selv" til at komme ud i klubberne med noget af det du sælger og træne de yngre spillere, og dermed kan du muligvis lave nogen salg - det er i hvert fald god markedsføring for dig selv og din shop.

Held og lykke med det hele!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Der er mange tilgange til at starte en forretning, jeg er mest fan af at man holder sig relativt fleksibel så langt som man kan, mens man leder efter hvad kunderne leder efter og hvordan det skal sælges til dem.

En webshop, er helt klart oplagt som en af de veje du bør udforske, jeg har lidt tid siden oprettet et tilbud som måske er noget for dig: Vinderen af Aminos Webshop Priskrig

Men jeg syntes også du skal udforske nogle af de kanaler, som ikke har med web at gøre.

Jeg har selv løbet marathon for nogle kilo siden (næste år er jeg tilbage), når man køber sko som løber er det en større affære, man prøver typisk 4-5 forskellige par, så løber man på løbebånd og bliver filmet. Det er super godt, man føler virkeligt man vælger rigtigt og bedst af alt så er man faktisk fuldstændigt ligeglad med om skoen koster et par hundrede ekstra. Kunne du gøre det samme med ketchere? kunne man lave en køb ketcher dag i klubberne ?

I forhold til klubberne, som jo sikkert sjældent har for mange penge, kunne du jo opstille forskellige modeller der gjorde at deres spillere støttede dem når de købte ketchere.

I forhold til varelager, ville jeg i dine sko til at starte med lade vær med selv at købe ind, en aftale med nogle sportforretninger, vil give dig et større ideelt set komplet udvalg, så du kan se hvad der sælger og hvad der ikke gør.

Held og lykke med forretningen!

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)