Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilabonnement i USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er!

Jeg skal til USA på 2 ugers ferie her fra midten af december. I den forbindelse er jeg ved at undersøge muligheden for at få adgang til mobildata på min telefon mens jeg er derovre. Jeg kan ikke rigtig lige gennemskue det jeg, som jeg har søgt mig frem til, og derfor tænkte jeg at der nok var nogle af jer, som har erfaring med det.

Jeg har sådan set kun brug for at der er data inkluderet i abonnementet/taletidskortet, men hvis jeg har mulighed for at ringe til amerikanske mobiltelefoner, vil det være et plus.

Hvad er den billigste og letteste løsning?

På forhånd tak :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du netop har fundet ud af det, men en let løsning er fx T-Mobile prepaid.. $50 for en måned og du har ubegrænset tale, tekst og data i US.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot til dem der skulle få brug for dette i fremtiden, så har 3 nu fået USA med i deres 3LikeHome, så det er nu med i et mobilabonnement til 130 kr. pr. md. at bruge telefonen i USA :-). 

Fandt denne gamle tråd og ville lige opdaterer den, da jeg selv har haft glæde af dette. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)