Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness center lån + garanti

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Endnu engang tak for de mange gode og velovervejede indspark. Det lyder jo til at vejen frem kunne være leasing. Denne mulighed vil vi i hvert fald undersøge til bunds. Er der nogen der kan give nogle praktiske detaljer omkring hvordan leasing foregår? Er det f.eks. normalt at de firmaer der har motionsudstyr til salg også er villige til at indgå leasingaftaler, eller er det kun nogle få udvalgte forhandlere der gør sig brug af denne forretningspraksis? Vi ser også at der findes dissiderede leasing selskaber som dog ikke har noget direkte med fitness at gøre, men som beskæftiger sig med leasing generelt er dette også en mulighed eller er det bedre at lease fra en forhandler?


Er der nogen der har gode erfaringer med bestemte firmaer/forhandlere?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis i får et center op på benene, så har mulighed for lidt gratis pr igennem min side dk-motionscentre.dk

Held og Lykke med det

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Har I styr på hvilket mærke I vil have, når I skal købe/lease udstyr?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Mads og Morten
 
Vi er i færd med at markedsføre Eleiko Equipment, Freemotion Fitness og Eleiko Education - og i forbindelse med markedsføringen af vore produkter, så er vi naturligvis meget interesseret i at blive leverandør af træningsudstyr til jeres nye fitnesscenter i Nordsjælland.
 
Eleiko har, gennem de sidste 50 år, leveret udstyr til mere end 150 lande og er kendt som konstruktøren af THE WORLDS MOST FAMOUS BAR.
I dag står Eleiko ikke kun som leverandør af vægtløftningsudstyr.
Vi tilbyder markedets bredeste program af produkter til gymnastik, fitness, styrketræning og rehabilitering.
 
I Sverige har vi bl.a. leveret træningsudstyr til en lang række kommuner, hvor både plejehjem, skoler, institutioner, helsecentre, klubber, firmaer, hoteller og foreninger har haft stor gavn af vores udstyr og service.
 
Freemotion Fitness maskinerne kan anvendes af alle, lige fra eliteudøveren til handikappede - og de
er konstrueret således, at idrætsudøverne kan udføre nøjagtig de samme bevægelser som der anvendes i de respektive idrætter.
Det betyder, at I kan tiltrække langt flere kunder end jeres konkurranter - og jeg kan oplyse, at flere af de motionscentre vi har leveret til har opnået en markant tilgang af nye kunder.
Maskinerne er så populære, at en del af ejerne har påsat sedler med teksten "max. 15 min. pr. person".

 

I vores store kursus- og træningscenter på i Halmstad har vi ofte mange kursusdeltagere fra Danmark - og vi afholder også kursusaktiviteter flere steder i Danmark.
Vores undervisere er blandt de bedste i branchen - og flere af dem underviser bl.a. på Halmstads Universitet.
De fleste kursus afsluttes med en eksamen - og hvis man består, så modtager man et Eleiko-certifikat som dokumentation for den gennemførte uddannelse.
 
Vores koncept og filosofi FUNKTIONEL TRÆNING har fået en meget stor respons blandt styrkeinstruktører, personlige trænere og fysioterapeuter.
 
Vi har endvidere et tæt samarbejde med DVF, Dansk Vægtløftningsforbund og TeamDanmark - og I August/September åbner vi et udstillings- og træningscenter i Brøndby i samarbejde med TeamDanmark.
 
I forbindelse med etablering af træningscentre, så har vi stor ekspertise omkring indretningsforslag og forslag til, hvilke maskiner der er relevante for den pågældende klub/forening.
Indretningsforslagene udarbejdes i farver i 3D således, at man får et fornuftigt beslutningsgrundlag.

 

 
Vi ser frem til at høre fra jer.
 
Med venlig hilsen og god weekend.


Jesper Kobberrød


 

Tlf. 60 86 48 18

 


P.S.
I er også meget velkomne til at besøge vores 1300 kvm store udstillings- og træningslokale i Halmstad (1 times kørsel fra Helsingør), hvor vi kan tilbyde forskellige former for financiering - også leasing, der kan
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper...med al respekt, så synes jeg godt nok at du oversælger....

 

Hvorfor ikke bare give en reel information til disse gutter, uden salgsgas?

 

Ingen tvivl om, at Eleiko er suverænt, når snakker stænger og skiver.......



>Det betyder, at I kan tiltrække langt flere kunder end jeres konkurranter - og jeg kan oplyse, at flere af de motionscentre vi har leveret til har opnået en markant tilgang af nye kunder.

At man kan tiltrække langt flere kunder med Jeres udstyr, er imo en påstand som I bliver nødt til at underbygge.


 

At centrene som I har leveret til, har fået en markant tilgang af kunder, kan jo skyldes mange ting ;o) F.eks. markedsføring

 

Udfordringen er ift. Jeres udstyr, at man risikerer det modsatte. I danmark benytter de fleste centre efterhånden Technogym og mange forventer at det netop er det man har i et træningscenter. Det er uhyre let at benytte og maskinerne er absolut topklasse. Jeg kender en del, som vælger center efter netop det. Deres cardioudstyr er ligeledes noget som folk er vant til og sætter stor pris på......og ja, det er ikke det billigste udstyr i verden, men jeg vil næsten vove den påstand, at man er nødt til at have det.



 



PS. Jeg har ingen aktier i Technogym eller andre firmaer, som leverer udstyr, men jeg synes bare ikke at dit indlæg skulle stå alene ;o)





 



 



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads og Morten.

Jeg har selv for et ½ år siden startet fitnesscenter op. Og er villig til at dele ud at min viden.

Forretningsplan og budgetter, er de klar til når i skal i banken? Det er et MUST, medmindre at man har talegaverne virkeligt i orden.

Forretningsplanen forbereder jer også på en masse ting.

Book aftaler i mange banker. Jeg var selv forbi en del. Og det kommer også an på hvilken rådgiver i snakker med(desværre).

En lejeperiode på 10 år går banken ikke med til. Kik i også på andre lokaler.  Få hjælp til ejendomsmægleren.. de prøver jo at få den højste pris

jeg tror at I/S er det bedste at starte op på, sådan rent skatteteknisk.

Hvis i begge skal arbejde i centeret, så går de første 200 medlemmer til jeres løn!! tænk lige over det!!!!

Men i starten SKAL i være der for at få det i gang. Det koster jo nok lidt på kassekreditten....

Ang. leasing.. så er det en tung post i budgettet.. også i starten med xtraordinær ydelse.. og leasingselskaberne de VIL have garantier.. Tag allerede nu kontakt til nogle selskaber.

I skal også have inventar, og ikke alt er leasingegnet.

igen.. få lavet budgetter, alt fra rengøringsartikler til elforbrug.

Husk 10-15 % af opstartsbudgettet til uforudsete udgifter.

 

Hvor store er jeres lokaler(hvor meget udstyr skal der ind i det).

Hvad forventer i af medlemstal

Holdtræning

Adgangssystem/medlemsdatabase... det er dyrt.

Hvorfor nordsjælland?  hvordan er markedssituationen?

Vil i køre med jeres eget navn?

 

Fortæl lidt mere om det, så skal jeg da nok ryste lidt mere ud af ærmet.

Andre der har erfaring i branchen????

 

MVH Kenneth

 

 

 

 

 

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads og Morten

 

Vi skal nok hjælpe jer med det hele.

 

Jeg har selv etableret 2 vægttræningscentre på Sjælland, hvor det ene p.t. har ca. 3000 medlemmer.

 

Med venlig hilsen og god weekend

Jesper

Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm.. Mads og Morten, hvor ihærdige er i i jeres projekt?

Jeg havde forventet lidt mere aktivitet fra jeres side!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)