Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået CVR-nummer!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej kære Aminoer.

Jeg ville bare lige fortælle jer allesammen, at jeg endeligt har fået CVR-nummer! Det tog godt nok også sin tid - cirka 3-4 måneder. Det viste sig at Statsforvaltningen ikke vendte tilbage, når de manglede noget, og derfor var det først da jeg ringede til dem, at jeg kom videre i systemet. 

Virksomheden laver primært opsætning af WP og Prestashop, samt små ændringer på sites drevet på disse systemer. Derudover har jeg en plan om snart at kunne starte webshop. Jeg er kun 15 år, så derfor kæmper jeg ligenu med en bankmand, som ikke ville give mig en erhvervskonto. Efterfølgende har jeg fundet ud af, at jeg bare kan bruge en almindelig virksomhed. Håber I kunne bruge min lille histore til noget.

Hvis der er nogen, der ønsker at spørge ind til forløbet, så smid en besked nedenunder, så skal jeg gøre mit bedste :-)

Fantastisk dag til alle!

De bedste hilsner

Frederik 

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Til lykke med det. Hvad var det for oplysninger, statsforvaltningen manglede og som stoppede hele processen? Det kunne måske være praktisk for andre, at vide.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Hej Frederik

Til lykke med det. Hvad var det for oplysninger, statsforvaltningen manglede og som stoppede hele processen? Det kunne måske være praktisk for andre, at vide.

Hej Birte,

De manglede min mors og fars årsopgørelser. De skulle være sikre på, at de kunne betale momsen, hvis jeg ikke kunne. Dog har jeg ikke ret mange udgifter i virksomheden, og derfor kunne jeg komme let igennem dette. Jeg kunne forestille mig, at det ville være svære for folk, der eksempelvis vil starte webshop eller lignende.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:

Hej kære Aminoer.

Jeg ville bare lige fortælle jer allesammen, at jeg endeligt har fået CVR-nummer! Det tog godt nok også sin tid - cirka 3-4 måneder. Det viste sig at Statsforvaltningen ikke vendte tilbage, når de manglede noget, og derfor var det først da jeg ringede til dem, at jeg kom videre i systemet. 

Virksomheden laver primært opsætning af WP og Prestashop, samt små ændringer på sites drevet på disse systemer. Derudover har jeg en plan om snart at kunne starte webshop. Jeg er kun 15 år, så derfor kæmper jeg ligenu med en bankmand, som ikke ville give mig en erhvervskonto. Efterfølgende har jeg fundet ud af, at jeg bare kan bruge en almindelig virksomhed. Håber I kunne bruge min lille histore til noget.

Hvis der er nogen, der ønsker at spørge ind til forløbet, så smid en besked nedenunder, så skal jeg gøre mit bedste :-)

Fantastisk dag til alle!

De bedste hilsner

Frederik 

Hej Frederik,

Jeg beundrer dit gåpåmod og massive iværksætterlyst - Det er fandme sejt.

Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Martin!

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)