Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster forsikring til lille detailbutik?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vollsmose
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  hrhobby Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at lave en forretningsplan lige nu er den kun et skoleprojekt, så er der nogen der kan hjælpe mig med hvad forsikringer koster hvis det er til en lille dejajlbutik, ingen ansatte, og beligende i vollsmose, kan nemlig ikke få nogen tilbud uden jeg skal oplyse en masse ting jeg ikke ved lige nu da det jo ikke er en virksomhed lige nu men kun en opgave, så hvis nogen kan hjælpe med et kvalifiseret gæt

http://www.hrhobby.dk hobbybutik på nettet og fysisk i Vollsmose.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er god grund til at forsikringen ikke kan give en pris hvis du ikke kan give en række oplysinger.

1. Hvad slags forsikring - Tyveri - brand - ansvar - erhvervsskade - driftstabsforsikring?

2. Værdi af varelager

3. Type af varelager (f.eks. er der større risiko ved dyr elektronik end ved fuglefrø)

4 hvor mange m2 butik er der tale om

5 Beliggenhed Vollsmose burde vel være godt nok som oplysning der

6 Antal ansatte

7 Forventet omsætning (specielt hvis driftstab indgår og det bør det nok gøre)

Det kan jo være, hvis du oplyser en del eller alle disse ting, at der er en herinde med samme type butik som kan gi dig en ca pris, men ellers er det nok noget med at give oplysningerne forsikringen beder om, for at få det præcist-  det vil nok være muligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Cookie, det kan blive en svær opgave at få et tilbud på, specielt til et skoleprojekt.

Men er det krav til opgavebesvarelsen, at du indhenter et decideret forsikringstilbud? Eller er det blot som led i økonomistyringen, at du skal angive faste og variable udgifter og dermed bestemme en værdi?

Fra Vollsmose
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  hrhobby Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

1. Hvad slags forsikring - Tyveri - brand - ansvar -

2. Værdi af varelager ca 40.000

3. Type af varelager hobbyartikler garn, broderier m.m.

4 hvor mange m2 butik er der tale om 85

5 Beliggenhed Vollsmose burde vel være godt nok som oplysning der

6 Antal ansatte enkelmand

7 Forventet omsætning (specielt hvis driftstab indgår og det bør det nok gøre) den sværre håber på 650.000 +

og det er kun til økonomi del men vil gerne havde så præcis så muligt

 

http://www.hrhobby.dk hobbybutik på nettet og fysisk i Vollsmose.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tro du kunne få fra et af forsikringsselskaberne nu hvor der er ret gode oplysninger eller i alle fald at det er lettet lidt for nogen her. Du kan godt være åben og sige til mægler, at det er til en økonomieksamen, så du skal ha et godt bud bare - så burde et af selskaberne stille op for dig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde i sommers faget "Retail Management" på 5. semester på HA almen på Handelshøjskolen i Aarhus. Nu ved jeg ikke, om dit uddannelsesniveau er på et stadie over, men det kan jeg næsten ikke tro, når det er et fag, der er så håndgribeligt som det er. I hvert fald så er det sådan en post, som du sagtens bare kan læse om, hvad der er nogenlunde realistisk og så ellers antage dig ud af det - så længe du skriver, at det er en antagelse.

Hvis du gerne vil se vores forretningsplan, kan du bare sende en besked her på amino. Det var godt nok en gruppeopgave, hvor vi var 4, men vi fik rigtig rigtig god respons ;)

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Jeg sidder og skriver en opgave lige nu, hvor jeg er i gang med en forretningsplan og mangler også tal på forsikringer. Kan jeg få lov til at se jeres forretningsplan? :)

- Malie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv mig en besked med din mail, og jeg sender den til dig.

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! malieheede@hotmail.com :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarter....

Jeg vil anslå at en forsikring til sådan en butik du beskriver koster 10.000 og MAX 15.000 pr år. ex moms. Baseret på egne erfaringer.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)