Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man rig uden at arbejde??

Side 9 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boris. Du skal ha ros for at bringe et godt grin ind i vinteren... du skal bare finde en der vil lave den næste store hjemmeside.. og give den til dig..

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

HaHaHaHa..sjov tråd.. Uanset hvad, så har borisz64 fået ret meget opmærksomhed, det er i sig selv et stykke af vejen. Dog ødelægger du det lidt borisz64, ved at blive ved med at pirre. Effekten for troværdighed og nysgerrig ville være større hvis du havde holdt lidt igen.

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da helt ferie.....

4½ år er gået siden jeg lavede denne tråd, og har faktisk ikke været aktiv her siden, og så kommer Andreas som trold af en æske med et forretningstilbud....Hahaha...jamen Andreas, jeg kontakter dig da telefonisk. Herregud....det tager mig fem minutter at køre til Fisketorvet for at høre hvad du har i ærmerne.

Venligst

Boris

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Knægten har sgu krummer i sig, no doubt about it.

Brug dine talenter konstruktivt Boris and all will be given to you!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

HaHaHaHa.. Endnu mere cool. Så ikke at den var så gammel. Blev du nogensinde rig borisz64?

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej for pokker, nej....Fra at være dobbelt millionær kan jeg nu efter konen fik en hjerneblødning og forlod mig:) skrive næsten teknisk insolvent på visitkortet....Men hvad f....jeg har da huset og ungerne hver anden uge 6 cykler, en delebil, job, så jeg klager ikke. Og så er jeg på udkig efter en rig kvinde, hvis du skulle kende en:)

Venligst

Boris

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok:-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

borisz64:

Nej for pokker, nej....Fra at være dobbelt millionær kan jeg nu efter konen fik en hjerneblødning og forlod mig:) skrive næsten teknisk insolvent på visitkortet....Men hvad f....jeg har da huset og ungerne hver anden uge 6 cykler, en delebil, job, så jeg klager ikke. Og så er jeg på udkig efter en rig kvinde, hvis du skulle kende en:)

Venligst

Boris

Hej Boris,

Jeg kan forstå at du er i københavnsområdet eller hvad?

I så fald vil jeg gerne invitere dig til en forretningspræsentation på Frederiksberg på torsdag kl 19.00 vedr. LR Health & Beauty Systems.

Jeg kan ikke garantere dig, at der vil være rige kvinder til stede, men produktsortimentet giver i hvert fald rig mulighed for at komme i kontakt med flere af slagsen. (parfume, plejeprodukter og kosmetik) Wink

Du kan finde lidt yderligere info i mit signatur-link, og ellers er du velkommen til at ringe på 2625 6543, hvis det har interesse.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

borisz64:
4½ år er gået siden jeg lavede denne tråd, og har faktisk ikke været aktiv her siden, og så kommer Andreas som trold af en æske med et forretningstilbud....Hahaha...jamen Andreas, jeg kontakter dig da telefonisk. Herregud....det tager mig fem minutter at køre til Fisketorvet for at høre hvad du har i ærmerne.

Du ved sikkert at MLM er for folk der ser muligheder. Én mulighed er altså, at genoplive en 4½ år gammel tråd :o)

En meget hurtig søgning på Google viser, at Andreas beskæftiger sig med det udmærkede produkt: Nu Skin.

Det fede ved det, kan jeg så forstå, er at man efter 2 års arbejde tjener 50.000 kr. om måneden, uanset om man sover eller ligger på stranden. Det er jo næsten for godt til at være sandt. Faktisk fatter jeg ikke hvorfor der ikke er flere der sælger Nu Skin i de to år, og nyder resten af tilværelsen..

Men det er da interessant at det et denne (meget gamle) tråd, der fangede Andrea's opmærksomhed :o) Gad vide hvilke ord der blev skrevet i søgefeltet, da han satte sig ved computeren for at finde "positive energiske personer til denne forretningsmulighed"? Du har i hvert fald været lige i målgruppen Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du drømmer om at blive økonomisk uafhængig, så er svaret enkelt: Bliv millionær! Groft sagt kan mennesker inddeles i fire kategorier: De meget fattige, de fattige, middelklassen, de rige, og de meget rige.

De fire samfundsgrupper tænker forskelligt, når det gælder økonomi og fremtid, og det kan du lære af, hvis du ønsker at blive rig. De meget fattige planlægger fra dag til dag, de fattige tænker fra uge til uge, middelklassen planlægger fra måned til måned, imens de rige og meget rige tænker henholdsvis fra år til år og fra tiår til tiår. Konklusionen er derfor lige til: Tænk langsigtet og bliv millionær.

Side 9 ud af 10 (93 indlæg)