Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Trustpilot søges...?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan man også gøre. Og vi overvejede at gøre det sådan. Desværre kan du så ikke svare på anmeldelserne, og det kan andre kunder tolke som arrogance/accept af selv de mest tossede beklagelser.

Fx havde vi en nordmand der gav os 2 stjerner, fordi vi ikke overholdt leveringstiden. Sagen var bare den, at han var bosat i Norge, og hans levering derfor skulle igennem toldbehandlingen. På sådan en tosset anmeldelse er det rart at kunne "svare igen", så andre kunder ikke tror, at vi har lange leveringstider.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens svare på dine anmeldelser uden at være kunde hos Trustpilot.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der noget jeg har misforstået. Beklager!

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du skam ikke beklage, det er ikke noget de reklamere for meget med - det eneste der kræves er en virksomhedsprofil.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Cauda Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars H. Jensen:
Jeg bruger Trustpilot på min side: jensenprint.dk og får mange tilkendegivelser fra nye kunder, at de lige så, at jeg var blevet anmeldt godt og det fik dem til at kontakte mig. Så er det de 300 kr værd om måneden? Det tror jeg på hvis man bruger det aktivt!  

Hej Lars

 

Jeg vil da rigtig gerne høre hvad du har gjort for at få det til 300 kr om md? Så vidt jeg ved er den billigeste løsning 700-800 kr. om md.

For 300 gjorde jeg det også gerne :D

 

Hilsen Michael

Stort udvalg af kvalitets hundeudstyr! Kig ind www.cauda.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare at forhandle med dem Michael :-) Sig du ikke vil give mere end 300. Eller start evt. med 250.

Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Cauda Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
Det er bare at forhandle med dem Michael :-) Sig du ikke vil give mere end 300. Eller start evt. med 250.

Hej Casper

 

Ja har været i dialog med dem :)

Men kan være jeg skal prøve igen!

 

Tak for det.

 

Hilsen Michael

Stort udvalg af kvalitets hundeudstyr! Kig ind www.cauda.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkelig noget der kan få folk op af stolene det hér :) Dejligt at se...så får vi disken på dusken og omvendt.
Jeg har lige talt med dem her til eftermiddag og det var en god oplevelse.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)