Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bachelor Projekt - produktudvikling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :)

Jeg læser til dagligt på universitet på en linje der hedder Product development & innovation. Her til februar skrive mit bachelor projekt og søger derfor en virksomhed jeg kan samarbejde med. Jeg kan med stor fordel arbejde sammen med en virksomhed omkring udvikling af et nyt produkt, eller et re-design af et eksisterende produkt, hvilket kan være indenfor mange fagområder. Jeg vil dog aller helst arbejde sammen med en legetøjsproducent. Så hvis nogen af jer aminoer har forslag til nogle danske legetøjsproducenter ville det være fedt! Er dog også åben for udvikling af produkter indenfor andre fagområder, hvis i kan anbefale noget spændende.

På forhånd tak.

Dinesan 

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dinesan

Jeg har desværre ikke kontakter i danske legetøjsproducenter, men jeg vil foreslå dig at kigge på følgende links:

http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/-/q_Leget%C3%B8jsfabrikker/1/

http://www.business.dk/brancheanalyser/legetoejsproducenter-kaemper-for-livet

De bør hjælpe dig på vej, hvis du virklig ønsker at skrive inden for den branche. Du skal bare sikre dig, at der er rigeligt materiale om virksomheden, til at du kan skrive en god opgave. 

Det er ikke alle virksomheder der tillader det, så det gælder om at forventningsafstemme. 

Mvh

Simon

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon :)
- tak for dit svar. har selv kigget på de gule sider, og har fundet et par stykker der kunne være interessante. 

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)