Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 8 ud af 14 (140 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeres templates også gratis at tage i brug eller koster de penge ligesom på shopify og er domænenavnet inkl i prisen? Hvis man gerne vil hedde xxxxxx.dk f.eks? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Der findes heldigvis flere. Og de bliver også bedre = http://www.elegantthemes.com/gallery/elegant-builder/ 

Jeg havde faktisk glemt, at elegant-themes også havde lavet noget med drag-n drop, men ligesom PageLines er det fuldstændigt irrelevant for der der ville overveje os, men Elegant Themes laver nogle flotte themes, og står man og mangler et theme til Wordpress, så er de et rigtigt valg.

Før brugte jeg bare forkortelsen WYSIWYG, det betyder What-You-See-Is-What-You-Get, selvom man typisk kun siger drag-n drop, så er det den anden nødvendige ingrediens for at lave en succesfuld sitebuilder. Med WYSIWYG ser brugerne deres ændringer med det samme, hvilket gør at kan udføre selv meget komplekse opgave. Tænk på det sådan her hvis man kunne se konsekvensen af sine ændringer og samtidigt havde en fuld 'undo' understøttelse, så kunne de fleste mennesker udfører hjertekirugi. Dersværre findes der ingen undo knapper for den virkelige verden :-)

Jeg har indsat et par screenshots så du kan se hvordan en WYSIWYG sitebuilder ser ud:



Selve sitet bygges ved at dragge elementer fra venstre side ind på canvas'et.



Indstillingerne ændres i højresiden og ses med det samme på canvas'et.



Der er komplet historik, så man kan fortryde og genskabe sine handlinger, selvfølgelig virker ctrl+z og ctrl+y som forventet.



Man kan andre canvaset, så man har WYSIWYG på en iPhone (stående/liggende), iPad etc.

Michael:

Lundsby:
Uuuhhaa, der er meget galt i den sætning, det er meget galt i den sætning. Det PrestaShop, har er en række themes der udstøtter Responsive Design. Det betyder at hvis du vil udover de forskellige templates, så er du nødt til at havde styr på css3 og de forskellige teknikker til at lave Responsive Design. Media Queries etc.

Det er forkert. Det er standarden der er Responsive nu. Så du behøver ikke at installere noget theme for at udnytte det nu.



Jeg kunne godt tænke mig at hører hvordan du tilretter designs i PrestaShop? De fleste tilretter tpl og css filer, hvilket kræver at man forstår html, templatesproget og css. Derfor kræver det selvfølgeligt også at man kan de forskellige Responsive Design teknikker. Virker den version du bruger anderledes?

Presta har et standard theme inkluderet, så som de fleste dog vælger at erstatte med et andet. Så jo det er fuldstændigt sandt at PrestaShop, ikke kan isolerer dig fra at sætte dig ind i Responsive Design. Medmindre selvfølgeligt din version virker anderledes ?

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

dreamsareabouttocometrue:

Er jeres templates også gratis at tage i brug eller koster de penge ligesom på shopify og er domænenavnet inkl i prisen? Hvis man gerne vil hedde xxxxxx.dk f.eks? 

Alle de templates, vi leverer er 100% gratis, men på sigt håber vi at lokke flere designere til at prøve at sælge themes til CloudSprout.

Det vi giver gratis er selve det softwaren og hostingen, samt gateway, så domænet køber man udover. Jeg mener de kan fåes til omkring 50 kr. det var derfor første indlæg havde en pris på få en webshop til 50 kr. Men så fandt jeg ud af at vi kan give 800 kr. AdWords væk for 200 kr. og så blev prisen MINUS 550 kr. :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Jeg kunne godt tænke mig at hører hvordan du tilretter designs i PrestaShop? De fleste tilretter tpl og css filer, hvilket kræver at man forstår html, templatesproget og css. Derfor kræver det selvfølgeligt også at man kan de forskellige Responsive Design teknikker. Virker den version du bruger anderledes?

 

Hvilken version af Prestashop har du sidst arbejdet med ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Lundsby:
Jeg kunne godt tænke mig at hører hvordan du tilretter designs i PrestaShop? De fleste tilretter tpl og css filer, hvilket kræver at man forstår html, templatesproget og css. Derfor kræver det selvfølgeligt også at man kan de forskellige Responsive Design teknikker. Virker den version du bruger anderledes?

 

Hvilken version af Prestashop har du sidst arbejdet med ?.

Den nyeste, men jeg har fulgt projektet i noget tid! Men jeg prøver primært demoshops og læser dokumentation. Men du svarer ikke på spørgsmålet, hvodan tilretter du designs i Presta, bruger du ikke tpl og css filer?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Den nyeste, men jeg har fulgt projektet i noget tid! Men jeg prøver primært demoshops og læser dokumentation. Men du svarer ikke på spørgsmålet, hvodan tilretter du designs i Presta, bruger du ikke tpl og css filer?

Nix det er der ikke grund til. Prøv at sætte en 1.5.2 op. Så kan du se hvad jeg mener.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Nix det er der ikke grund til. Prøv at sætte en 1.5.2 op. Så kan du se hvad jeg mener.

Nu har jeg set to videoer om installationen af 1.5.2. og jeg må indrømme at der ikke noget der tyder på at man ikke man skal tilrette designet via tpl og css filer.
Der er også en block configurator, er der det den du mener? det har meget lidt med tilretning af design af gøre? sælger du PrestaShop løsninger hvor det bare er installeret og block konfigureret? jeg syntes stadig du undviger spørgsmålet, kan du ikke bare svarer direkte på hvordan du tilretter designs Presta?

PS: Kunne du ikke også skrive et link i tråden til en shop, du har lavet. Jeg ved godt at det er lidt off-topic, men hvis jeg har misforstået noget omkring PrestaShop, er det vigtigt at jeg bliver korrigeret.

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvornår virker det optimalt? jeg glæder mig meget til at komme i gang med min shop. 
Jeg har været inde at prøve nu, men når jeg f.eks. vil ændre layout siger den bare at jeg har en serverfejl..

Mvh 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Launchet er egentligt først på mandag d. 3 december. der har vi minimum en template så man lettere kan komme i gang. Der er nogle ting, som vi ikke har nået til mandag, og dem regner vi med at rulle ud d. 10 december.

Men den burde lave serverfejl alligevel, så kan du ikke sende din url'en på din shop, til mig på plu(at)cloudsprout.com så kigger jeg på det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er jo gået hen og blevet en større debat mht personlige oplysninger, omsætning etc. Men ser ikke noget problem i det, Idag kan alle gå ind enten og købe sig til eller fremskaffe regnskabsoplysninger på Aps'er A/S osv. så vidt jeg har forstået.

Det der har min interesse i denne dabat, er at jeg mener umiddelbart ikke omsætningen har så meget at sige i forhold til den månedlige betaling eller ikke, af en webshop.

For man kan jo fint sælge et produkt eller en ydelse til 3500 kr. for så kun at få et reelt resultat på 100 kr. Det gør jo ikke man har en god forretningen endnu der kan betale prisen for webshoppen. (det skal ikke ses som nogen kritik for det er et genialt produkt i lancerer på markedet, tak for det) Men det ville helt klart blive betydeligt mere attraktivt hvis man kiggede på avancen på de produkter der sælges, for at afgøre månedlig betaling eller ej. Jeg er godt klar over dette ikke er realistisk i forhold til indkøbs aftaler på specielle produkter og mange mange flere ting.

Dette skal blot ses som en reminder inden for mange kaster sig ud i webshop løsningen, og glemmer i farten at kigge på hvad reslutatet bliver af dit salg. hvorefter du ender med at have en webshop du ikke kan betale for og må lukke igen pga. manglende avance på et muligt godt produkt i din webshop

Har så mange andre ting jeg gerne vil give ris eller ros for med hensyn til produktet, men har ikke lige tid, måtte bare lige skrive dette.

Men endnu en gang, godt arbejde. jeg skal i hvert fald have det testet.

Side 8 ud af 14 (140 indlæg)