Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af lille webshop ??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Tejn El-Teknik Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søde Aminoer

Jeg står med en opgave der skal løses.

Vil rigtig gerne prøve en idé af til en Niche webshop

har fundet navn og produkt. men nu mangler jeg stort set alt andet.

Min første tanke er at starte stille op med først at købe domæne, og bruge dandomain's Webshop CMS

Den skal være meget simpel. kun med de mest nødvendige features. og kan så løbende som jeg lære mere omkring webshop.

udvide varelager og selve sitet. men som start bare noget meget simpelt som virker :D

nogen som har evt.nogle fede link omkring det, e-bøger,videoer,blogs ? alt der peger i retning af opstart af lille webshop

og kommer forbi de vigtigste emner. ??

Venlig Hilsen Jacob Larsen 

  

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil ha' en billig start, så brug e-commerce platforme. Du kan få dem hostet næsten alle steder, til meget billige penge.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg kan anbefale dig at se nogle videoer med Martin Thorborg på thorborg.tv, det er rigtig gode iværksætter videor.

God Weekend og held og lykke.

mvh

Jacob

Fra Allinge
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Tejn El-Teknik Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tak :D 

havde set på statistikken at den var den mest brugte.

men vil helt klart overveje e-commerce :D

Fra Allinge
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Tejn El-Teknik Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de er rigtig gode. har efterhåndden set en del af dem :D 

men har Martin lavet konkrete videoer omkring hvordan man starter ? :D 

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Martin har skrevet en bog der hedder E-pusher, der er en komplet guide til alle de spørgsmål du står med lige nu, den er lidt pricy for nystartere, men er skidegod. 

Lidt mere konkret, så overvej at bruge wordpress og så et wp-ecommerce eller Woocommerce plugin. Wordpress platformen er super nem at arbejde med som ny bruger, og endnu vigtigere, så er den nem at skalere når du lærer mere om det. Om noget tid når du skal til at lave små ændringer, a/b tests, SEO, osv.. Så vil det komme dig til gode at du har brugt en så alsidig platform som wordpress. Det er ihvertfald min holdning. ;)

Mvh Niclas

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også overveje at bruge Shopify da det er billigt, nemt og simpelt til en mindre shop. 

Prøv at start med E-pusher og senere kan du kigge på seo bøger, konverterings bøger etc.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan også teste med en wordpress  cms site

med et commerce tema fra www.woothemes.com

 

Billige seo pakker

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil anbefale dig at finde et billigt sted at få hosting. De har stort set altid en gratis web builder, i cPanel, så kan du sætte dit site op med wordpress, joomla, eller hvad du ellers lyster der igennem. Hvis noget ikke flasker sig, kan du uden problemer slette lortet og starte forfra. Bedst og lege med programmerne inden du låser dig fast på noget, derfor jeg siger leg lidt med det. Rod rundt, og føl dig frem over et par dage. Efterfølgende vil du have en langt bedre forståelse for hvad der passer til dig. 

Feks alle elsker tilsyneladene wordpress, og jeg har selv nogle sider med det, og jeg hader det som fanden! Super for seo, og nemt at bygge et site, men der er en masse småting der er svære at komme af af med, hvis du ikke er interesseret i en blog

Vil anbefale oscommerce på det kraftigste, da dette er super nemt at sætte op præcist som du ønsker det. De fleste steder der tilbyder hosting, ´har et "one click install service" hvor du peger/klikker, og så har du inden for 10 sek installeret dit favoritprogram. Efterfølgende er det bare at lave en side, giv den et navn, og tilføje produkter. Super nemt. Lavede engang et super fedt site på 1 dag, i oscommerce, så jo, det er perfekt for nybegyndere. Det er også sat op til du kan bruge paypal, og mange andre payment gateways, som moneybookers, 2checkout osc..

Du kan finde hjælp til oscommerce på mange forskellige forums bla openforum.dk , og herinde er der jo altid en del hjælpende sjæle osv ;-)

Din hosting vil jeg anbefale dig at få lavet hos en udenlandsk udbyder, da der er meget billigere og tilbyder det samme! webhostingworld, 1dollar-webhosting, osv.. Google "cheap webhosting" så vælter det ud med sites der er billige og velegnede til opstartfasen.

Hvis du senere vil skifte, er det generelt gratis, og intet problem. Men så i mellemtiden, har du da sparet lidt kr.

I dk for du ikke hvad du betaler for, i forhold til hosting eller noget andet, pga skat, afgifter osv, så drop danmark som iværksætter. Bedre du lærer det nu, end senere. 

Brug google, og spørg løs. Vi er mange der har det godt med at hjælpe hvis vi kan ;-)

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Powerbank.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Super god idé med E-pusher. Du kan låne bogen på biblioteket, så slipper du for at bruge mange hundrede kroner på bogen. Den kan dog klart anbefales, du får mange gode råd

Mvh Rasmus

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)