Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kreative ideer til at skaffe kursusdeltagere efterspørges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte
Du har allerede fået flere gode ideer, så jeg vil nøjes med lidt til din hjemmeside. Jeg er enig med Louise. Ud med word dokumenterne. Så synes jeg, at de billeder, du har i headeren er dejligt livsbekræftende, men din tekst trænger (efter min ydmyge mening) til en malerpensel, så den modsvarer headeren. Det er en lidt statisk gennemgang af, hvad du tilbyder. Og noget af det, som alle kan forstå er små eksempler.
Du skal nok få kursister nok til din weekend workshop.
Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Christian

 

Tak for dine guldkorn.! Jeg indlemmer ordet karokee i mit google søgekartotek, og vil igen revurdre

hvad det er der efterspørges af kunderne  - måske kan jeg også lave en fængende overskrift på mine opslag med nogle af

de gode søgeord - og på den måde få fat i folk.

 

Guldgraverhilsen

Charlotte

 

 

 

 

Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Henrik

 

Herligt at du har brugt tid på at chekke hjemmesiden.

Er glad for at du kan lide billederne - de er skudt "live" mens jeg underviser - og du har en god pointe i teksten

at teksten faktisk er meget formel og mangler eksempler. Jeg vil helt sikkert gøre noget ved teksten så den bliver mere brugervenlig - og ja ud med word dokumenterne.....

 

Sommerhilsen

Charlotte

 

 

Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Mette

 

Tak for dit input. Jeg er nu overbevist om at jeg skal ud og hænge sedler op ... og vil finde de opslagstavler

der er tilgængelige - og som du skriver... det er jo sommerferie og lukket ned på mange skoler m.m - hvilket

gør det svært at bruge de gode steder i denne omgang. Men næste workshop bliver helt sikkert markedsført bla.

gennem opslagstavler!

 

Mange Hilsner

Charlotte

 

 

 

 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen - Lige et par forslag til siden. Du bruger en privat mail adresse. Jeg tror, at det vil virke mere prof, hvis du bruger både dit navn og domænenavn i mailadressen fx charlotte(a)sanglaerke.dk. Så bliver det både prof og personligt. Nu vi er ved mailadresser, så på siden "Hvem er jeg" har du opført en mailadresse til Birkebakken. Er det din? Eller skulle det have være web adressen, der skulle have stået der?
På samme side, er der nogle adreeser med direkte link og andre uden. Det virker lidt ufærdigt.
Da jeg selv afholdt weekendkurser, eksperimenterede jeg med 2 og 3 dage. På samme måde som dit weekendkursus med start fredag aften. Min erfaring blev, at nogle synes, at det var alletiders, mens de fleste - og dermed et lavere antal tilmeldte - havde svært ved at løsrive sig fra familie, pc osv. i 3 dage (selvom fredagen kun var om aftenen). Så selvom lørdag og søndag blev "lange dage" - 9.30-17.00 - så var det, hvad de fleste foretrak. Jeg ved ikke, om det er anderledes indenfor dit område, men det er en af de oplagte ting at eksperimentere med.
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

 

Stemmetræning er noget for skuespillere, dem har vi i tusindtal, mon ikke vi kan finde dine kursister ;-)

 

Mvh

Tommy Duus

Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 Hej Tommy.

 

Det lyder interessant, og jeg er  bestemt åben overfor nye ideer. Er godtnok ved at have mit kursus booket op, efter de mang gode aminoråd om markedsføring - men jeg laver jo fortløbende kurser også gerne for skuespillere.På hvilken måde har i kontakt til skuespillere ?

 

 

Mange Hilsner Charlotte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi booker og caster dem, og formidler kontakt til film- og tv producerende, samt teatre ;-)

 

Tommy Duus

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)