Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standard kontrakt til salg af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med muligt salg af virksomhed (webshop + varelager .....) vil jeg høre om nogen kender til en skabelon for et sådant salg?

Smile1 Charlotte

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke anbefale dig at tage udgangspunkt i en standardkontrakt idet der kan være utrolig mange forhold, som en sådan ikke tager højde for.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede research efter noget lignende da jeg købte aktiverne i et mindre app udviklings firma - uden held

Jeg syntes det var overkill at sætte advokat på så endte med at lave en kontrakt selv baseret på diverse materiale fra nettet plus egen erfaring med IT-kontrakter.

Du kan få en kopi af skabelon hvis det har interesse (send PM) . Kompleksitet i handel af en webshop må være til at overskue :-)  

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, Jeg vil gerne havde en kopi af din IT kontrakt og beder dig sende den på mail til flemming.s@stofanet.dk. På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg ville nok også prøve at finde nogle standard-kontrakter på nettet, men herefter finde en advokat der kan kigge dem igennem og tilpasse den til netop dine forhold. F.eks. hvem der ejer varemærke og andre immaterielle rettigheder. Det kan jo være lidt mere komplekst end bare at overdrage et varelager.'

Det plejer ikke at være specielt dyrt at få feedback - og så er der også den fordel, at advokaten har en ansvarsforsikring. :-)

Du skal være velkommen til at få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på Agera.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)