Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere indenfor forskellige omraader

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg staar overfor at aabne min nye virksomhed Supafly, og i den forbindelse leder jeg efter et par partnere. Supafly er en virksomhed der bevaeger sig inden for webmarkedet, men som ogsaa tilbyder forskellige former for grafiske tryk. Der er allerede opbygget en god solid kundegruppe med tilfredse kunder, der kun bliver ved med at anbefale os videre. Der er styr paa tingene, deadlines overholdes og vi bliver moms-registreret indenfor de naeste 2 uger.

Jeg leder til at starte med efter en host-partner og en trykke-partner. Lige nu bruger jeg et par store spillere paa markedet, men jeg taenkte, hvorfor ikke bruge nogle firmaer/personer der maaske er nystartede (selvfolgelig med tingene paa plads), og saa stoette, hjaelpe dem paa vej. Jeg vil ikke forlange saerlig meget, det er mere  at jeg ved at jeg har en fast host og et fast trykkeri jeg bruger hver eneste gang, og at de er til at stole paa.

Udover det, leder jeg efter et par personer, jeg kan indgaa i lidt taettere samarbejde med, her i blandt en Google-optimoer og en der er god til Flash. Desuden, hvis der sidder hjemmeside-udviklere der ikke helt kan overskue at starte deres eget, eller ikke gider boevlet, skal i vaere mere end velkommen til at kontakte mig.

Saa hvis der sidder nogen derude, der gerne vil indgaa i noget samarbejde, saa sig endelig til og skriv et indlaeg eller send mig en pb. Eller hvis i kender nogen der kunne vaere interesserede, maa i meget gerne give mig deres mail.

Undskyld for de manglede bogstaver, men sidder pt. i udlandet.





Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Supafly

Vi har netop købt en virksomhed der siden 1949 har produceret stempler og arbejdet med grafisk arbejde.

Vi har netop udvidet vores kompetencer til også at omhandle grafisk arbejde, mediearbejde, kommunikationsrådgivning, webløsninger og som du selv nævner det googleoptimering og diverse andre online markedsføringstiltag.

Jeg ved ikke om vi egentlig er den samarbejdspartner du søger, men vi har mange kompetencer, som vi gladeligt deler med andre. Check vores hjemmeside og se om vi kan hjælpe din eller andres virksomheder med en designprofil, et visitkort, brevpapir, logo eller måske blot lidt markedsføringsrådgivning.

Vi har kun få faste omkostninger, men en fysisk butik ved nordre fasanvej, hvor vi kan snakke om netop din virksomheds behov og udviklingsmuligheder.

www.stempelfabrikken.dk eller www.foeniks.dk

MVH
Mads


Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads

 

Tak for svar. Jeg tror at mange af vores ydelser overlapper hinanden, som jeg umiddelbart ser det. Du kan prøve at tage et kig på www.supafly.dk og se hvad du selv synes. Jeg ved ikke om det vil være en god idé med en form for samarbejde, men jeg sender dig en pb, og så kan vi jo lige snakke nærmere om tingene.

 

 

Er der ellers nogle der har erfaringer med gode google-optimører der ikke koster alt for meget?

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)