Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Hvilket branche skal jeg springe inde i?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :



Hej amino folkens

Hvilket branche skal jeg springe inde i?
Ved god der er krise over alt . Ingen brancher er for gode men hvilket fysisk forretning er anbefalin? Hvem kan hjælpe mig? Hvor kan jeg finde den rigtig hjælp?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Jeg tvivler på, at der er nogen, der kan give dig et "korrekt" svar på hvilken branche du skal springe ind i.

Find en niché du brænder for istedet for at tænk over, hvad der er mange penge i. Skulle det ske at det ikke blev en succes, så står du altså stadig tilbage med en masse erfaring.

Jeg ønsker dig held og lykke med det hele! :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det vigtigeste er at du laver noget som du kan li at lave, som du kan lave og som du ønsker at lave.

Ellers går du sur i den. MenDe områder som vokser lige nu blandt andre er IT og Pharma. Disse brancher

kræver spidskompetence.

mvh

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad du meste elsker lave og har meste viden om er bedste at starte op med , der er ingen facit liste hvad der er bedst at starte op med det er forskelligt fra person til person

eksempelvis

  • hvilken fritid interessere har du
  • dyrker motion med mere
  • hvor har du mest viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :


Hejsa

Tak skal i have, for i har svaret mig!

Jeg har et forretnings ide som jeg lidt har undersøgt, men som self siger folk krise tider, dårlige tider vil ik anbefales osv.
Derfor for man en dårlig humør af det desvære.
Så ville jeg høre, jer om hvilket brancher kan anbefales og hvilket kan ikke?


Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige hvilke brancher der er attraktive og hvilke der er knap så attraktive, men en god ting vil altid være at kigge på de forskellige konkurrencekræfter i branchen, da det trods alt er dem der bestemmer profit-potentialet. Så inden du bestemmer dig for en branche vil det være en god idé at undersøge indgangsbarrierne og koncentrationen i branchen.

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :


Hejsa tak for dit svar hvad skal indgangbarrierne betyde ? :) og koncentrationen prøcis ? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

kasper1:
Hejsa tak for dit svar hvad skal indgangbarrierne betyde ? :) og koncentrationen prøcis ? :)
Det er nok bare fine ord for, hvor svært det er at komme ind i branchen. Hvis du vil nedsætte dig som privat hjernekirurg skal du f.eks. lige nappe lidt eksamener og købe en masse udstyr - hvis du vil starte som vinduespudser er det lidt lettere, du skal ha en spand, en kost og en klud og gå på mod og servicevenlighed

Der er med andre ord mange barrierer til visse fag, og andre går det lettere med

Koncentrationen skal nok være, hvor mange lignende der er i dit fag - ex skal du ikke starte pizzabar ved siden af 3 etablerede uden stor selvtillid eller t-shirt web-shop med 2000 kr på lommen - det er også ganske så konkurrence ramt

MEN du skal slet ikke starte som du gør, med at finde hvilke brancher på denne spørgeundsøgelsesmåde. Du skal ha noget du brænder for og ved du er supergod til - og du skal være villig til at lide lidt for det. Ellers skal du finde et job, medens du overvejer hvad du vil med livet

god vind

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)