Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder i styr paa alle jeres passwords ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Kim Vinberg:

Jeg har lavet et system så jeg kan huske mine.. som er minimum 32 tegn og skiftende ud fra hvor det bruges.

32 tegn det var squ mange at skulle huske og indtaste hver gang.. men sikkert er det vel :-)

Til jer der bruger programmer til at huske jeres passwords, virker det ikke kun hvis i sidder ved jeres pc ? Hvad hvis i sidder ved en anden pc end jeres egen hvordan virker det saa ?

Jeg har min telefon med mig, hvor mine passwords også er på ved brug af præcis samme program.

Men det er meget sjældent jeg forlader huset uden en bærbar :P

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har blot behov for at huske et, så husker LastPass resten. Det kan også generere passwords, når man skriver sig op et nyt sted.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Lastpass sammen med en YubiKey
Bruger man chrome og Lastpass' extension til chrome er det virkelig nemt.

 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sjøgren:
Jeg har blot behov for at huske et, så husker LastPass resten. Det kan også generere passwords, når man skriver sig op et nyt sted.

Jeg kan helt klart også anbefale Lastpass. Jeg har brugt de i ca. 3 måneder nu, og jeg elsker det faktisk virkelig meget. Det har gjort mit liv mange gange lettere. Tidligere kunne jeg aldrig huske mine kodeord, selvom jeg kun brugte nogenlunde samme variation af kodeord. Men det var lige det der med at huske, hvilken kombination af mit kodeord jeg havde brugt på den enkelte hjemmeside.

Med Lastpass har jeg nu et hovedkodeord, som jeg skal huske. Når jeg skal bruge et password, genererer Lasttpass et til mig. Min vurdering er, at min sikkerhed er blevet langt større med Lastpass end tidligere.

Eneste måde jeg er udsat på, er hvis deres system bliver hacket. jeg tror dog, at sikkerheden hos dem er større end på min computer.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)