Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte op fra bunden af

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i den situation at jeg har åbnet en webshop - www.mobil4u.dk . I den forbindelse har jeg integreret nogle sociale medier, her har jeg især lagt fokus på Facebook i min sides design.

Jeg har oprettet en side på Facebook og er sådan set klar til at gå igang med at skaffe "likes". Jeg kunne godt tænke mig noget input til hvordan man kommer igang helt fra nul. Jeg har overvejet konkurrencer af den ene eller anden slags, men har ingen erfaring med dette.

Har i nogle gode input til hvordan man søsætter sådan en side på den helt rigtige måde, og får den bredt ud hurtigst muligt. Alt har interesse og budgettet er til at lave nogle konkurrencer, rabatter, gaver etc. Men det hjælper jo kun hvis der er nogen der kan se man kører disse kokurrencer...........

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mobil4u,



Hvorfor er det så vigtigt med Facebook og likes, overhovedet? :)

Jeg havde brugt energien og pengene på at markedsføre webshoppen hvis det havde været mig... :) seo all the way... :D

- likes skal nok komme stille og roligt, af sig selv...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med dig i, at sociale medier er og bør, i de fleste tilfælde, være en sekundær ting - det er det også for mig.

Men omvendt må man også bare indse hvor vigtigt det er at være aktiv på denne front, og det har jeg også til hensigt at være. Det er derfor jeg gerne ville have nogle råd om hvordan man skubber denne del af sin forreting i gang, på den bedste og mest hensigtsmæssige måde.....

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sociale medier er vigtige. Vi får blandt andet rigtig mange besøg derfra, og vores opslag, tilbud, etc. bliver delt godt.

Hvad med, at få nogle af dine venner til at like? Det var sådan vi kom "ordentligt" i gang, med at sprede siden på Facebook. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)