Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fed fest?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Amino'er! 

Min ven og jeg, vil gerne starte en fest i Odense, da vi mener Odense's fester er lamme.

Jeg har denne blog (www.nyenye.tk) og har derfor interviewet mange fra den danske musikbranche. Derfor har jeg mange kunstner der vil spille billigere end de ville normalt

Målgruppen er festglade unge I alderen 16-24. Vi laver målrettet markedsføring, blandt andet på caféer, uddannelsesinstitutioner samt via Facebook

Vi gør opmærksom på, at vi kører en stram linje angående dresscode. Det vil sige at personer uden festlig påklædning eller fremtoning afvises uden tøven. Dette sker da antallet af slåskampe/misforståelser mindskes væsentligt.

Det eneste vi blot mangler er PENGE, et start budget på 5000-10000 kr ville være godt.

Vi har festen, du har pengene.

Skriv en privat besked for nærmer information.

På forhånd tak.

Mvh.

//Muuse

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad får JEG ud af det hvis jeg smider penge i det?

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Fordelen ved dette:
- Eventet vil bære dit navn, hvis su har lyst. ( god omtale)

- Kunstnerne ved dette event vil promovere for dig. En video hvor han fortæller óm dig osv. (læg mærke til at dette er fantastisk omtale, da hver enkelt kunstner har en fanbase på over 15000 fans.)

- Der vil være mulighed for at sælge din varer til dette event.

- Der vil stå jeres navn på hvert enkelt ud af 3000 flyers og plakater.

- En stor del af jeres penge kan returneres hvis det ønskes.

- Gratis indgang og fri bar til jer.

Har du andre ideer eller interesset, kontakt mig på privat besked eller mail : Muuse@live.dk

Dette ville være god promoveringsmuligeder, kontakt hvis det vækker interesse.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

.tk domæner bliver forbydes. Det bliver brugt til alt muligt ulovligt for tiden til jeg tør gå ind på din side.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Labera_Lege:
.tk domæner bliver forbydes. Det bliver brugt til alt muligt ulovligt for tiden til jeg tør gå ind på din side.

Så for du det orginale af mig

http://detnyenye.wordpress.com/

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange penge lægger I i det selv? Skal jeg se dette som en sponsorering igennem hvilken jeg kan promovere min forretning eller køber jeg 1/3 af jeres forretning?

Umiddelbart er det eneste som I har, som jeg ikke selv har, de lavere priser på kunstnerne. Et koncept kunne jeg nok selv strikke sammen og pengene er som sådan heller ikke det store problem. 

I må meget gerne svare på mit spørgsmål og så vil jeg give jer et godt råd. Selvom I har en god ide, hvad enten det er denne eller en anden, så er der ikke nogen der kaster så meget som 5.000 kr. efter jer så længe de skal lægge penge i ''En god fest m. streng dresscode, i modsætning til de andre ''lamme'' fester.'' Når man samtidig kender lidt til festmiljøet i Odense hvor du har fyre som Amin Safari + Leonardo Rebaz der hiver store navne til Odense og allerede er konkurrencen ret hård, hvorfor jeg/vi skal have mere end de gloser i har smidt hidtil. 

Misforstå mig ikke, jeg er interesseret, men ikke på baggrund af den info som vi har fået hidtil. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I kan låne 10.000 i banken :-)  

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I styr på ansvar? Da I ikke er 18 endnu, hvem har så håret i postkassen hvis noget går galt (jeg skriver dette fordi jeg ikke ved om det er Jer, Jeres forældre eller ham som putter penge i projektet)

Og hvad med alkohol? I får jo nok ikke lov til at sælge alkohol når I ikke er gamle nok til at selv at købe det, så hvad skal folk drikke?

Og har I tjekket hvad det koster at leje lokale, betale barpersonle, betale dørmænd, trykke flyers osv... Jeg undre mig i hvert fald over hvis I skulle kunne stable en fed fest på benene for 10.000 kr, når budgettet på mange af de "lamme" fester er langt højere.

I kunne også som en start tage kontakt til festudvalget på Jeres skole, og arrangerer et par fester igennem dem, det vil være en mere rolig måde at opbygge erfaring på, I ville have nemmere ved at sælge billetter da skolefester som regel er populærer og I ville få styrket Jeres netværk yderligere.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)