Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en student starte egen virksomhed under uddannelse? Og hvilke problemer kan dette medfølge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Regstrup
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg er lige nu under uddannelse som Web-Integrator, og kunne godt tænke mig at starte en virksomhed, efter som at jeg ønsker at tjene nogle penge online på bland andet at lave sider for kunder og ved at sælge diverse services fra mine egne sider, så som VIP på forumer og lignende.

Jeg får i øjeblikket SU, og tænkte at der muligvis kunne opstå problemer ved at starte virksomhed mens man er under uddannelse og på SU.

Er der nogle af jer kloge hoveder der ved noget om dette?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I grove træk.
Har du penge til et ApS er det en super mulighed som ikke giver beskatning privat og går udover din su (forudsat du ikke hæver løn eller udbytte). Så kan pengene bare arbejde til du stopper på su.

Alternativt kan du have en enkeltmandsvkrksomhed.
Afhængig af metoden bliver du beskattet af resultatet (25%) eller dine vævninger privat. En god mulighed hvis du ikke har penge til su. Dog bliver beskatningen et problem hvis du enten har løn ved siden af og de samlet kommer over grænsen for hvad man må tjene på su.

God vind :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool :) det der vidste jeg ikke engang...


- eller det gjorde jeg... Men havde egentlig glemt det! :)

Tak...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Regstrup
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak til jer alle for jeres vidunderlige svar.

Det er dejligt at blive taget så godt imod jer på siden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)