Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny som Plus medlem. Jeg undskylder spam!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg blev i sidste uge oprette som Plusmedlem for første gang her på Amino, hvilket beklageligt vis har medført, at det har lignet, at jeg ville spamme mit tilbud.
Jeg havde selvfølgelig ingen intentioner om at spamme jer!

I fredags da jeg smidte mit første indlæg op, var jeg ikke Plus medlem og de gemte derfor mit første indlæg indtil betalingen var gennemført. Da jeg havde betalt, kom det ikke automatisk på før dagen efter. Der havde jeg dog allerede lavet et nyt. Så der lå to.
I dag fik jeg en mail om at det første indlæg var blevet slettet, fordi det lignede det andet. Jeg kiggede under 'mine debatter' og ifølge den, var ingen af dem på..
Så jeg valgte at lave et til i dag. :)

En fin Amino gjorde mig opmærksom på, at jeg havde flere indlæg af det samme oppe og sagde, at jeg helst skulle undgå dette, da det ikke havde den bedste virkning. Samtidig med at jeg var ved at undersøge det hele, fik jeg diverse mails om slettet opslag. Der gik helt ged i den, men nu er mit første indlæg oppe. Præcis som det skal være. :)


Jeg beklager, hvis jeg på nogen måde, har irriteret jer med mine indlæg, da jeg blot gerne ville sikre mig, at I fik vores tilbud.


Mvh
Casper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)