Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino'er

jeg har gået med overvejelserne om at starte en fitness hjemme side op med en hel masse artikler omkring kost, krop, fitness bodytonning osv.

Det er egentlig samme koncept som iform.dk men dette er mere omkring styrke træning og kost for bodytonning.

men jeg er itvivl om det ville kunne køre rundt, så det jeg ville spørge jer om i tror at sådan en hjemmeside ville kunne være en konkurant?

vil i selv bruge sådan en side? Og hvor lang tid går der fra jeg har lavet siden til der begynder at komme en okay indtjening ind med Google Adense og afflite marketing?

mvh.

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan godt lade sig gøre dog husk der er rigtig mange der også skriver

sig til dig selv disse ting

har jeg unikt og nyt og bedre end de andre blogs , er chancen bedre

selv om har noget unikt og bedre at byde kommer det sikkert til gå lang stykke tid før trafik og meget så der skal virkelig arbejdes med at skabe en meget unikt side , som pressen vil elske at linke til og alle deler på de social medier , det bliver en kamp , uden tvivl , men vis når målet er der også succes med meget høj indtægt da mange søger efter disse her emmer om styrketræning og kost 

er du et kendt brand info styrketræning og kost og mange kender dig som en personlighed som andre ser op til   er succes meget lettere

vis ikke satser hårdt og meget , ja så skal du ikke regne med succes , du skriver sikkert du vil satse alt , men det vil kræve masse af kræfter ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar mikael.

- Jeg er dog også i tvivl om jeg skal lave en side der hele tiden bliver opdateret med nye artikler, eller en mere passiv side om det mere grundlæggende omkring det.

hvad siger du om det?

 

Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis interessen fra din side er der, burde du klart lave en side der bliver opdateret hen af vejen. jeg har selv for nyligt opstartet http://www.fitspoblog.com/ - og derfor er der ikke så meget indhold på siden endnu :-) du skriver bare Martin.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)