Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvad synes I om designet?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er så småt ved at have forsiden til min webshop på plads, - det eneste jeg ikke selv er helt tilfreds med er fonten. (Det arbejdes der med).

Hvad synes I, - jeg vil sætte pris på konstruktiv kritik samt forslag til forbedringer? (Det er kun forsiden, - ikke hele shoppen, der er link til).

http://suitsyou.domains4reg.com/

God weekend.

Mvh
Chris

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S. Det med drop down menuen arbejdes der også med... Big Smile

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Jeg ser bort fra fonten og tager kun udgangspunkt i forsiden.

Mit første indtryk er faktisk, at det er en nydelig butik jeg er kommet ind på. Simpelt design.

Der er dog nogle ting, jeg ville gøre anderledes.

1) I min optik er slideren ALT for stor. Jeg kan ikke engang se hele slidet uden at scrolle ned. Jeg ville gøre den mindre.

2) De 3 kundefordele i fremhæver under slideren, ville jeg måske hive op over slideren eller få den integreret i slideren (for at gøre den del mindre som  også står ovenfor).

3) Under slideren ville jeg så vælge at fremhæve et lille udvalg af produkter, eventuelt de nyeste, mest sete eller bedst sælgen, og få lavet det med en fin c2a knap.

4) Logoerne i bunden (både af de sociale medier og betalingskort) ville jeg måske lave i farver. jeg er lidt i tvivl her om hvorvidt det vil ødelægge farvetemaet på siden. Alternativt kan man lave dem i farver ved mouse-over.

5) Øverst i højre side på den grønne baggrund "Ny kunde | Login". Det er ikke centreret vertikalt i den grønne boks. Det irriterer lidt mit øje. Det er småting, men jeg ville måske se, om det kunne ændres lidt ved.

Jeg håber det kan bruges :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tak for et meget konstruktivt svar.

1) Hvilken browser/PC bruger du? Jeg bruger iMac/Explorer, - og der kan jeg se HELE siden uden problemer?

2) Lidt afledt af 1), - ellers kan jeg godt følge dig her også.

3) Mit "kerneprodukt" er, at kunder selv kan designe skjorter, - men der vil også være mulighed for at købe færdige, - point taken.

4) Har faktisk bedt om, at når man kører musen over, så kommer der farver, - så 100 % enig. Synes dog, at de ellers skal være som nu for at beholde stilrent design).

5) Godt set, - jeg får set, om der kan gøres noget.

Har I nogle forslag til en font, der vil passe perfekt til stilen og mit logo, så modtages input gerne? Geeked

Mvh
Chris 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Chris,



Nydelig side :) Men som det bliver pointeret, så bør du overveje at gøre jQuery slideren lidt mindre i højden? :)


Ellers good work! Glæder mig til at se det endelige produkt...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet.

Tak!

Jeg vil gerne gøre noget ved slideren, men vil I ikke uddybe, hvad problemet helt konkret er?

Som sagt er den fin på min iMac.

Skal den være lavere, smallere eller begge dele?

Jeg er også bange for, at selve siden virker lidt "tom", hvis den gøres for lille.

Så kan der selvfølgelig suppleres med produktbilleder, som Lars foreslår. Men så vil de vil bare komme "uden for skærmen"?

Tak igen.

Chris

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også den er rigtig flot, og at design matcher produkt.

Jeg er meget enig med de andre mht. slideren. Bredden er fin, men højden kunne godt være 2/3 af den nuværende. Ikke blot sikrer du dig, at alle skærmstørrelser kan se de væsentlige elementer på din side, men det giver også et mere harmonisk udtryk, når formatet ikke er så "kvadratisk". De fleste skærme er jo i en eller anden form for bredformat.

Derudover er man vant til at slidere som regel er mere "liggende" i deres format. Og de færreste surfere har dedikeret et fuldskærmsvindue til at kigge på websites. Mange har flere vinduer åbne, og dermed formindsket mange af dem.

Så der er rigtig mange argumenter for at give din slider lidt mere bredformat :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tak.

Det virker som om, jeg har fat i den lange ende med designet. :)

Jeg vil se, om jeg ikke kan få gjort slideren lidt lavere, - og evt få koblet et par produktbilleder på nedenunder.

God weekend.

Mvh
Chris

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se hele siden uden at scrolle overhovedet.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Det kan jeg også.

Hvad er dit "setup"? (Computer/browser)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)