Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til finansering/investering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har nu et stykke tid gået rundt og tænkt på at få startet mit eget op.
Jeg har en idé som giver 100% succes og jeg søger nogle investorer og / eller finanseringsmiddler til at få startet mit firma op.

Jeg har selv ikke en rød reje og heller ej uddannelse i det hvad jeg skal lave, så det er lidt tricky.

Det er indenfor mad branchen, men er hverken en restaurant eller et bageri.

Jeg skal bruge 1-1.5mill til at starte det op, jeg har lagt plan for det hele, men mangler selvfølgelig et par ting her og der til at det hele skal gå op i en større enhed.

Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt på vej da jeg ikke er særlig kendt i erhvervslivet eller den branche.


Mvh
Pearlface

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder spændende med 100% succes, dejligt med selvtillid, prøv at gå i banken med din forretningsplan og se om de synes det samme, det er altid godt at få nogle til at stille de frække Hv spørgsmål, Hvad, hvor, hvorfor, hvor meget og meget mere, mange banker han en holdning, til at hvis du ikke selv vil investere i det hvorfor skulle de så risikere noget, alle andre investorer vil sikkert kræve en del indflydelse hvis du "kun" har ideen.



Prøv at sælge ideen i stedet og se hvad der kommer af respons, der er nogle tråde herinde om det emne...



/Glenn



 



Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, selvtillid duer ikke som sikkerhed i banken, men det er en super ting at have med i bagagen.
De fleste investorer til nok betakke sig, når du hverken har uddannelse, penge eller erfaring.
Prøv at fortælle lidt mere om hvad pengene skal bruges til, gerne som en PM.


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)