Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrere sociale medier på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er så småt færdig med min første webshop www.mobil4u.dk .

Jeg har mange steder læst ifm. seo, at integration på diverse sociale medier er meget vigtigt for sidens rank på diverse søgemaskiner - især google.

Derfor er jeg meget interesseret i at høre hvordan jeg på bedst mulig vis får integreret dette i netop min webshop. Alle forslag er velkomne, da jeg ikke har den store erfaring indenfor dette modtages alle forslag med glæde........

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Skal måske lige sige at webshoppen er en Prestashop. Så måske der er nogen der ligger inde med et link til nogle moduler vedr. dette. Har ledt men synes ikke jeg kan finde det jeg søger...

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle de to småting være integreret.

Er der andet man med fordel kunne gøre for at forbedre webshoppen i denne retning?

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har set på forskellige sites - kan selvfølgelig ikke komme i tanke om et link på nuværende tidspunkt - at de har integreret både facebook, google+, twitter og linkedin på deres side. For mig ser det ud til, at det er installeret som et enkelt sammenhængende modul.

Er der nogen der ved om et sådan modul der integrerer alle sociale medier på én gang findes til Prestashop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)