Hej Aminoer Håber i kan hjælpe mig med at samle lidt gode erfaringer med messer og evt. markeder sammen. Jeg har kun være på messer et par gange og det har endnu ikke givet overskud. Jeg har selvfølgelig forsøgt at gøre mig mine egne erfaringer men jeg kan jo ikke blive ved med at lave nye fejl. lidt info: jeg sælger cremer, the, smykker og lidt andre ting. Spørg bare for mere Glæder mig til at høre jeres oplevelser |
Jeg har stået på en del messer - og jeg synes, at relevante messer er et godt sted at netværke, møde en del mennesker personlig og få sat ansigt på. Messer ser jeg som markedsføring for virksomheden og er bare ekstra glad, hvis indtægter fra standsalg kan dække standprisen.
Vi har efterhånden fået "pillet" de messer ud, som vi synes er relevante at deltage på, og som er vigtige at deltage på. Dels for at skabe opmærksomhed omkring de produkter man har, men også for at vise "ansigt".
Så jeg ser ikke messer som stedet hvor jeg forventer, at komme hjem med et overskud, men hvis vi gør, er det jo et ekstra plus.
Det er også stedet, hvor vi forsøger at sprede så meget markedsføringsmateriale som muligt - M65 foldere mv....
Marked har jeg ikke prøvet.