Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Businessfriend"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en person som har en hel del erfaring i businesslivet, en der kender til regler, jura, og økonomisk strategi, Du har selv arbejdet dig op igennem din karriere i medvind og modvind, og kender meget til det at drive selskaber, både egne og selskaber med flere ejere, gerne med særlig viden omkring selskabsudvidelse, opdeling, anpartshavere, samarbejdspartnere, ejerskabsstrategi.

Jeg har valgt at kalde det "Businessfriend" da jeg et eller andet sted tænker det som en sparrings-mentor lignende rolle du vil have. Du vil givetvis også have en stærk viden/erfaring på det juridiske område i forhold til virksomhedsdrift.

Jeg selv har 10 års erfaring som salgschef og som Partner Manager i 3 år, og har selv haft mindre virksomhed både i samarbejde med partnere og andre større selskaber. I dag er jeg partner i en 12 mdr. gammel virksomhed som er i produktudviklingsfasen - er datterselskab af endnu en lille virksomhed som dog har været aktiv i ca. 20 år – familie virksomhed - der har via gode kontakter leveret sine ydelser i mange år til stort kendt selskab i Danmark. Virksomheden har de senere år kun beskæftiget sig med disse kontakter og har ”kørt” i nedsat tempo, men står nu over for en potentiel overtagelse inden for et par år, såfremt det giver mening da her er flere alternativer.

Dog er det ”12 mdrs. virksomheden” som i prioriteret rækkefølge er det interessante nu, da vi er ved at indgår ”partnerskab” med anden virksomhed mht. sidste fase i udviklingen af et produkt.   

Jeg har selvfølgelig konkrete mål og ønsker med virksomheden/erne og jeg har brug for at kunne vende mine tanker og idéer inden de bliver til forslag og konkrete handlinger, både i forhold til virksomheden/erne, men særligt også i forhold til hvordan samarbejdet med de interne og eksterne partnere gøres kortest og hurtigst muligt, frem mod målet.

Inden for et par år forventes at vi går uden for Danmark og prøver kræfter.

Virksomhederne laver produkter som mange boligejere kender.

Hvis du kunne have lyst til at være den fortrolige ”Businessfriend” og har den nødvendige ”tyngde” vil jeg være meget interesseret i at møde dig.

Såfremt vi når frem til målet inden for de forventede to år, hvor omsætningen gerne skulle begynde at give sig til kende i regnskaberne, vil du selvfølgelig modtage honorar efter mulig evne år efter år.

 

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Fra  AvioS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holm, send mig venligst en mail på nedenstående - jeg er sikker på jeg kan bidrage positivt.

andershoejby@forum.dk

Med venlig hilsen

Anders Højby

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holm

Du er velkommen til at skrive en pm - så kan vi snakke videre der :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)