Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt, gratis bookingsystem?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi, hos Vognturen.dk, vil gerne undersøge markedet for bookingsystemer, da vi muligvis skal bruge et nyt. Det der er vigtigt for os er at det er online (eventuelt bare via Dropbox), så vi alle 3 kan gå ind og tilføje, ændre og slette emner og dele af bookinger. Samtidigt er det vigtigt at vi har mulighed for at tilføje de felter vi har brug for.

Kender i et godt (gratis) værktøj? Jeg kunne forestille mig at der findes nogle Excel templates derude.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Off topic

Din side svarer ikke på det domæne der. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt og gratis bliver nok lidt op af bakke for dig :-)

Men prøv at undersøge mulighederne med Google Docs hvor deres pendant til Excel giver mulighed for at designe ret avancerede funktioner, giver flere adgang på samme tid og giver dig mulighed for at lave formularer så udefrakommende kan foretage begrænsede indtastninger (fx en forespørgsel på booking).

Alternativt tag et kig på podio.com kan også kan mange ting og let kan skræddersyes til unikke behov. Koster lidt penge når I senere hen vokser jer større, men som en start burde I let kunne udnytte den gratis version de har.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg Biludlejning:

Off topic

Din side svarer ikke på det domæne der. 

Det virker fint hos mig?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Godt og gratis bliver nok lidt op af bakke for dig :-)

Men prøv at undersøge mulighederne med Google Docs hvor deres pendant til Excel giver mulighed for at designe ret avancerede funktioner, giver flere adgang på samme tid og giver dig mulighed for at lave formularer så udefrakommende kan foretage begrænsede indtastninger (fx en forespørgsel på booking).

Alternativt tag et kig på podio.com kan også kan mange ting og let kan skræddersyes til unikke behov. Koster lidt penge når I senere hen vokser jer større, men som en start burde I let kunne udnytte den gratis version de har.

Tak for hjælpen. Lige pt. har vi selv lavet et system i Excel, gennem Dropbox, som på sin vis fungerer ligesom Google Docs vil jeg tro? Jeg vil tage et kig på Podio i hvert fald.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Østergaard.

Skal det være 100 % gratis?

Jeg har et bookingsystem som jeg godt kunne tænke mig at teste på et område som dit.

Men mit system er det svære ikke helt gratis, men omvendt skulle det også hjælpe dig til med at få kunder.

Venlig hilsen

Team Time Book

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Time-Book.dk:

Hej Lars Østergaard.

Skal det være 100 % gratis?

Jeg har et bookingsystem som jeg godt kunne tænke mig at teste på et område som dit.

Men mit system er det svære ikke helt gratis, men omvendt skulle det også hjælpe dig til med at få kunder.

Venlig hilsen

Team Time Book

Tak for dit svar. Jeg tror ikke umiddelbart at det er sådan et booking system vi har brug for. Som det ser ud, så er dit henvendt til at slutbrugeren kan bestille sin service/sit produkt igennem jeres system. Er det rigtigt forstået?

Al vores kommunikation med kunden foregår over mail eller telefon, da det er skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Derfor bruger vi kun et internt system til vores medarbejdere der kan taste det forskellige oplysninger ind.

Lige pt. tester jeg Podio og det lover rigtig, rigtig godt.

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.supersaas.dk/

Her kan du få et gratis booking system, man kan også vælge at betale hvis man vil have flere muligheder.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Podio er godt, men desværre ikke gratis når i har flere end 5 brugere.

Zoho CRM kunne evt bruges men det kommer i også til at betale for på et tidspunkt. 

Dropbox, Sugarsync og Skydrive er alle gratis da i kan dele en eller flere foldere med ubegrænset antal brugere.

Jeres forretning virker simpel så at dele et excel ark i fx Dropbox ville fungere fint. Zoho CRM kan fx sende emails ud til at huske på aftaler.

Cool

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor mange bookinger i har - men vi har en gratis version af vores udlejnings program op til 25 ordre:

www.wiosoft.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)