Vi, hos Vognturen.dk, vil gerne undersøge markedet for bookingsystemer, da vi muligvis skal bruge et nyt. Det der er vigtigt for os er at det er online (eventuelt bare via Dropbox), så vi alle 3 kan gå ind og tilføje, ændre og slette emner og dele af bookinger. Samtidigt er det vigtigt at vi har mulighed for at tilføje de felter vi har brug for.
Kender i et godt (gratis) værktøj? Jeg kunne forestille mig at der findes nogle Excel templates derude.
Godt og gratis bliver nok lidt op af bakke for dig :-)
Men prøv at undersøge mulighederne med Google Docs hvor deres pendant til Excel giver mulighed for at designe ret avancerede funktioner, giver flere adgang på samme tid og giver dig mulighed for at lave formularer så udefrakommende kan foretage begrænsede indtastninger (fx en forespørgsel på booking).
Alternativt tag et kig på podio.com kan også kan mange ting og let kan skræddersyes til unikke behov. Koster lidt penge når I senere hen vokser jer større, men som en start burde I let kunne udnytte den gratis version de har.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Godt og gratis bliver nok lidt op af bakke for dig :-)
Men prøv at undersøge mulighederne med Google Docs hvor deres pendant til Excel giver mulighed for at designe ret avancerede funktioner, giver flere adgang på samme tid og giver dig mulighed for at lave formularer så udefrakommende kan foretage begrænsede indtastninger (fx en forespørgsel på booking).
Alternativt tag et kig på podio.com kan også kan mange ting og let kan skræddersyes til unikke behov. Koster lidt penge når I senere hen vokser jer større, men som en start burde I let kunne udnytte den gratis version de har.
Tak for hjælpen. Lige pt. har vi selv lavet et system i Excel, gennem Dropbox, som på sin vis fungerer ligesom Google Docs vil jeg tro? Jeg vil tage et kig på Podio i hvert fald.
Jeg har et bookingsystem som jeg godt kunne tænke mig at teste på et område som dit.
Men mit system er det svære ikke helt gratis, men omvendt skulle det også hjælpe dig til med at få kunder.
Venlig hilsen
Team Time Book
Tak for dit svar. Jeg tror ikke umiddelbart at det er sådan et booking system vi har brug for. Som det ser ud, så er dit henvendt til at slutbrugeren kan bestille sin service/sit produkt igennem jeres system. Er det rigtigt forstået?
Al vores kommunikation med kunden foregår over mail eller telefon, da det er skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Derfor bruger vi kun et internt system til vores medarbejdere der kan taste det forskellige oplysninger ind.
Lige pt. tester jeg Podio og det lover rigtig, rigtig godt.
Podio er godt, men desværre ikke gratis når i har flere end 5 brugere.
Zoho CRM kunne evt bruges men det kommer i også til at betale for på et tidspunkt.
Dropbox, Sugarsync og Skydrive er alle gratis da i kan dele en eller flere foldere med ubegrænset antal brugere.
Jeres forretning virker simpel så at dele et excel ark i fx Dropbox ville fungere fint. Zoho CRM kan fx sende emails ud til at huske på aftaler.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.