Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering af nybyggede sommerhuse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

I februar startede vi firmaet Colorado Loghomes (www.coloradologhomes.dk). Vi ønsker at opsætte rustikke, amerikanske bjælkehuse i massive cederstammer.

 

Vi har fået en del henvendelser og mødt interesse fra pressen og potentielle kunder. Det er utvivlsomt et nicheprodukt vi laver, men markedet for husene er til stede. Vi arbejder p.t. på flere tilbud.

 

Kundemøder og telefonsamtaler.... Det er sjovt, stimulerende, inspirerende og jeg elsker det!

 

Det er bare ikke nok. Jeg vil gerne opføre nogle fritidshuse på eget initiativ. Det skal være her på Ebeltoft-egnen (sydlige Djursland), som er kendt for sin smukke natur. Området er meget turistsøgt, og der er stor aktivitet indenfor fritidshus-branchen.

 

Den model vi vil opføre kan I se på www.coloradologhomes.dk/index.php?id=78

 

Et nyt sommerhus i dette område kan sælges med et BETRAGTELIGT provenu.

 

Hvor finder vi en eller flere økonomiske sparringspartnerer, der vil finansierer sådan et projekt?

 

Jeg vil gerne debatere de præcise udgifter og indtjeningspotentialet med en investor som viser seriøs interesse.

 

Håber I kan hjælpe!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget spændende projekt, og absolut et hus der skiller sig ud.
Jeg tror desværre at mange er lunkne på sommerhuse i øjeblikket. Priserne er kørt voldsomt i vejret de sidste par år og salget går meget trægt.
Det største problem bliver nok at finde de gode grunde, hvor netop dit hus passer ind.

En god måde at finde investorer på er via de lokale banker og de lokale ejendomsmæglere.


Side 1 ud af 1 (2 indlæg)