Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har fået den ide, at jeg godt kunne tænke mig at skrive f.eks produkt tekster, mindre artikler, og måske SEO tekster. Jeg har et domæne (snasser.dk) ved godt det ikke lige har så meget at gøre med emnet. 

Spørgsmålet lyder så, hvordan hulan starter jeg?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at skriv en masse gratis artikler til folk, også når du har fået en del erfaring så begynder du at tage lidt for det. :) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gomado:

Hej. Jeg har fået den ide, at jeg godt kunne tænke mig at skrive f.eks produkt tekster, mindre artikler, og måske SEO tekster. Jeg har et domæne (snasser.dk) ved godt det ikke lige har så meget at gøre med emnet. 

Spørgsmålet lyder så, hvordan hulan starter jeg?

Velkommen til på et i forvejen overfyldt marked! Du starter ved at sælge dig selv billigere end alle de andre udbydere her på Amino (hvis det ellers kan lade sig gøre :-). Så får du i det mindste nogle referencer (hvis kunderne er tilfredse), og så tager du den derfra.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er den gennemsnitlige pris for sådan et stykke arbejde? En tekst på, lad os sige 300-400 ord?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

gomado:

Hvad er den gennemsnitlige pris for sådan et stykke arbejde? En tekst på, lad os sige 300-400 ord?

ligger fra 25 kr til omkring omkring 1000 kr for der spiller kvalitet ind og sine kontakter man kan jo tage mere for sit arbejde vis sammenlægger det med at ligge det ud som en presse meddeles med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

gomado:

Hej. Jeg har fået den ide, at jeg godt kunne tænke mig at skrive f.eks produkt tekster, mindre artikler, og måske SEO tekster. Jeg har et domæne (snasser.dk) ved godt det ikke lige har så meget at gøre med emnet. 

Spørgsmålet lyder så, hvordan hulan starter jeg?

Lav 10 aftaler med virksomheder som du skriver 2-3 artikler for gratis

Derefter laver du 10 aftaler med virksomheder som du skriver 5 artikler for XXX(billige penge, 50% af markedsprisen),

Så har du en masse refferencer, og forhåbentlig tilfredse kunder der vil henvise andre til dig

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer man i kontakt med disse kunder? Ringer man bare og siger "goddaw, Jeg vil gerne skrive artikler....?"

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

gomado:

Hvordan kommer man i kontakt med disse kunder? Ringer man bare og siger "goddaw, Jeg vil gerne skrive artikler....?"

de fleste laver en hjemmeside og tilbyder der sine ydelser søgeord optimere denne side skriver en masse god tekst på den side og selvfølgelige online og aktive på social medier såsom amino.dk facebook med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja!

Jeg acceptere da personligt gerne 10 gratis artikler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)