Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Engros varer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!:)

Ville høre om der er nogen der kender til en eller flere engros forhandlere? Min interesse spænder rimeligt vidt, da jeg søger informationer og inspiration, så bare fyr løs!:)

Håber at høre fra jer!:)

Bedste hilsner Frederik Poulsen!:)

Fra Skive
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Poulsen:
Ville høre om der er nogen der kender til en eller flere engros forhandlere? Min interesse spænder rimeligt vidt, da jeg søger informationer og inspiration, så bare fyr løs!:)

Håber at høre fra jer!:)

Hvad med at du gjode lidt arbejde selv frem for at spilde vores tid sådan et tåbelig og uspecifikt spørgemål !  

 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn nu synes jeg enlig ikke at det her er et dårligere eller bedre spørgsmål end mange andre her inde.

Han åbner muligheder for at lave nye netværks, som jeg har forstået er formålet med amino :)

Så giv plads til alle og hold kammertonen ;)

God weekend

- Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Kontakt gerne mig, har flere kontakter

Bare smid en pm ;-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person
Hej Ravn
 
Det var dog en avorlig attitude? Min hensigt med det spørgsmål jeg har stillet, var slet ikke at "nasse" eller få andre til at lave arbejdet for mig, men derimod en lille råb om hjælp til det jeg har gang i, nemlig at bygge et netværk op. Derfor spurgte jeg bare om der var nogen der havde lyst til at dele kontakter og råd osv. Det er nemlig min opfattelse at det var ting som dette, amino er til for? Derudover er det jo også ganske frivilligt om man har lyst til at svare...Er helt åben for kritik, så længe det er brugbart, men hvis det bare er en gang nedladende og kolde ord som dem du der har skrevet, må du meget gerne beholde dem for dig selv. Du skriver jo selv sort på Hvidt at du spilder din tid ved at læse mit spørgsmål, hvorfor så bruge yderligere tid på at besvare det sådan, det gavner ikke nogen?
 
I øvrigt skal der lyde en kæmpe tak til jer der rent faktisk har hjulpet og givet nogle tilbud, super fedt! :D
 
Ha' en fortsat fantastik dag.
 
De bedste hilsner fra Frederik
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de foreløbige henvendelser, kigger på dem og vender tilbage

De bedste Hilsner

Frederik Poulsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)