Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisk hjælp til opstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Jeg søger nogle som evt. har statet firma op med økonomisk hjælp fra andre.

 

grunden til det er at jeg er ved og fifle med ideen om og starte mit eget indenfor den

nærmeste fremtid og søger lidt økonomisk hjælp til opstart.

Banken ville være et alt for træls sted og gå hen, da det ikke er et så stort beløb

det drejer sig om. ca. 50-100 tusinde kroner.

 

Håber meget der er nogle som har nogle forslag til dette, evt. nogle hjemmesider man kan gå

ind og kigge på.

 

MVH

 

Benja-toys

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-07-2007 21:36:03 Forfatter:Benja-toys
Banken ville være et alt for træls sted og gå hen, da det ikke er et så stort beløb


 

Hvorfor ville det være det? Banken ville da netop være et oplagt sted at gå hen i og med det ikke drejer sig om flere penge.

Det vil være her du får den bedste rente, og det mindste pres, set i forhold til hvis du ville vælge en investor.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benja-Toys,

I Capital+ har vi et koncept vi kalder Ultraseed: det er lån uden hæftelse til 10% i rente på max 200.000 med en senere konverteringsret for Capital+ til aktier i din kommende virksomhed. (Og et par andre juridiske småting).

Hvis din løsning er indenfor vores investeringsfokus kan du kontakte os.


Alternativt ville jeg overveje en business angle med erfaring i det område du vil starte virksomhed op indenfor.

Du kan finde info om business angels på www.dvca.dk - ellers ring til mig.

 

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Tilmeldt 6. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Banken var ikke ligefrem helt vildt villig til og låne pengene ud da jeg ikke er nær så gammel (22 sommre) og det jeg begiver mig ud i er noget som jeg ikke decideret er udlært i. derfor mener de at det er et farligt projekt.
 

Men selvfølgelig er muligheden der, men vil gerne lige snuse lidt rundt for og se om der er nogen der har haft gode erfaringer med andre invisterings firmaér feks.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)