Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritids konsulenter søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :



Fritidskonsulenter søges


Hej til jer alle og tak fordi i gider bruge tid på at læse min tråd.

Jeg ville høre om der er nogle personer inden på amino som kunne tænke sig at tjene nogle ekstra penge i deres fritid....??

 

Jeg arbejder som supervisor for Roboclean og søger personen over hele danmark i alderen 18-?? med kørerkort og bil.

 

Vi beskæftiger os med salg af rengørings maskiner som bruger vandfilter.(ikke Filter Queen som man har set i kontant)


Maskinerne sælges til private og virksomheder…..


Indtægter imellem 10.000kr -  20.000kr. allerede første mdr. Mulighed for fordobling af indtægten indenfor de første 3mdr.




Et arbejde i en virksomhed med en god ledelse og alle ting i orden. Flere udlandsrejser årligt, et godt og social team med en rar omgangstone.





Vi søger både fuldtids og fritids konsulenter


 


Hvis du har interesse i at høre mere, er du yderst velkommen til at kontakte mig evt. kig forbi vores hjemmeside: www.roboclean.dk





Håber jeg kan få nogle positive svar eller kontakter herinde.




Har i nogle spørgsmål, skriv her elle
Med venlig hilsen Henrik
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg haft ovenstående indlæg på i nogle dage, kan se der har være ca. 30 inden og kigge på den, men alleigevl ingen respons.... Kan det virkelig passe at alle som læser det indlæg, enten har kæmpe succes i deres MLM selskab eller tjener så mange penge på deres alm. arbejde at de virkelig ikke kunne tænke sig at tjene 10-20.000 ekstra om mdr...??

Eller skyldes det at jeg er for dårlig til at få mit budskab ud i dette forum....??

 

Positivt kritik velkommen...??

 

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen Henrik
Fra Frederikshavn