Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritids konsulenter søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :



Fritidskonsulenter søges


Hej til jer alle og tak fordi i gider bruge tid på at læse min tråd.

Jeg ville høre om der er nogle personer inden på amino som kunne tænke sig at tjene nogle ekstra penge i deres fritid....??

 

Jeg arbejder som supervisor for Roboclean og søger personen over hele danmark i alderen 18-?? med kørerkort og bil.

 

Vi beskæftiger os med salg af rengørings maskiner som bruger vandfilter.(ikke Filter Queen som man har set i kontant)


Maskinerne sælges til private og virksomheder…..


Indtægter imellem 10.000kr -  20.000kr. allerede første mdr. Mulighed for fordobling af indtægten indenfor de første 3mdr.




Et arbejde i en virksomhed med en god ledelse og alle ting i orden. Flere udlandsrejser årligt, et godt og social team med en rar omgangstone.





Vi søger både fuldtids og fritids konsulenter


 


Hvis du har interesse i at høre mere, er du yderst velkommen til at kontakte mig evt. kig forbi vores hjemmeside: www.roboclean.dk





Håber jeg kan få nogle positive svar eller kontakter herinde.




Har i nogle spørgsmål, skriv her elle
Med venlig hilsen Henrik
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg haft ovenstående indlæg på i nogle dage, kan se der har være ca. 30 inden og kigge på den, men alleigevl ingen respons.... Kan det virkelig passe at alle som læser det indlæg, enten har kæmpe succes i deres MLM selskab eller tjener så mange penge på deres alm. arbejde at de virkelig ikke kunne tænke sig at tjene 10-20.000 ekstra om mdr...??

Eller skyldes det at jeg er for dårlig til at få mit budskab ud i dette forum....??

 

Positivt kritik velkommen...??

 

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen Henrik
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Det handler vel i høj grad om at netop dit produktsortiment faktisk ikke egner sig særligt godt til Network Marketing.. det passer jo ikke ligefrem ind i de kategorier, som gør at man over tid kan opbygge en residual income på kontinuerligt forbrug og stor konsumérbarhed/hastighed.

At sælge dine maskiner gennem netværk minder simpelthen for meget om et almindeligt sælgerjob - ihvertfald er man da for altid pisket til at sælge støvsugere... altså meget lille mulighed for at opbygge portefølje.

Søg rene sælgere - ikke "os" der er farvet af Network Marketing ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse....

 

Tak for dit indlæg, jeg kan godt se hvad du mener... Men det jeg tænkte på er jo at næsten alle ved at det ikke er mere end 2-3 procent der får succes med MLM, de fleste når ikke engang at komme til at have en indtægt på over 10.000kr. om mdr. Selvom man arbejder 10-15 timer om ugen...!!

 

Selvom vi sælger en rengøringsmaskine og ja selvom man ikke kan opbygge en residual income på kontinuerligt forbrug og stor konsumérbarhed/hastighed.

 

Kan man ved at have en salgsgruppe af enten fuldtids eller fritids konsulenter have en fast indtægt på op imod 30.000-80.000 om mdr. dette er ikke urealistisk at opnå i løbet af 6mdr.

 

Alle ved at selvom man arbejder i et eller andet MLM selskab er det de få som bare kan sidde derhjemme og tjene kassen....!

 

Hos os har man både mulighed for få en god indtjening fra start af og en løbende indtægt, selvom man tager på ferie osv.

 

Men endnu engang tak for indlæget:-)

 

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen Henrik
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal huske på et væsentligt element og argument mange tager til sig, når vil taler om at være engageret i et Network Marketing selskab; nemlig muligheden for passiv indkomst af éen indsats over tid - no matter how long.

Det er bestemt ikke alle der opnår succes i forhold til at tjene rigtig mange penge - og dermed leve af deres forretning - men succes er mange stadier; der jo rigtig mange som er glade for det arbejde de har - men har indset at der er et loft i forhold til indkomst - man kan ikke lige arbejde lidt mere og så tjene 2k ekstra om måneden.

Rigtig mange har måske nogle lille ekstra indkomster - men de kommer ind hver måned, katjiiing, katjiiing - det kan være det "kun" er 2.000 ekstra om måned - men når året er gjort op, er det måske de 24.000 der har betalt en ekstra ferie eller afdragene på en bette ny bil... eller bare "forsødet" sin primære indkomst med lidt flere restaurant-besøg eller nyt tøj.

Du skal jo huske på at det jo ikke er nogen sag at tjene mange penge - især ikke indenfor salg - hvis man vil investere en masse timer. Alle kan med al sandsynlighed sælge støvsugere - men hvor passer Fru Jensen ind i den sammenhæng eller familiefaren, som er ude efter mere tid sammen med børnene, hvis han skal bruge alle ugens aftener på at sælge støvsugere.... nuvel, hvis det var engangs-støvsugere - eller støvsugere der kun holdt et år, så var det jo muligt at bygge en portefølje op - også via netværk, som så ville blive fornyet eks. eén gang om året...

Næh du, tænk på SÆLGERE - ikke netværkere ;-)

MVH


Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-07-2007 10:26:26 Forfatter: Lasse Burholt

Du skal huske på et væsentligt element og argument mange tager til sig, når vil taler om at være engageret i et Network Marketing selskab; nemlig muligheden for passiv indkomst af éen indsats over tid - no matter how long.

Det er bestemt ikke alle der opnår succes i forhold til at tjene rigtig mange penge - og dermed leve af deres forretning - men succes er mange stadier; der jo rigtig mange som er glade for det arbejde de har - men har indset at der er et loft i forhold til indkomst - man kan ikke lige arbejde lidt mere og så tjene 2k ekstra om måneden.

Rigtig mange har måske nogle lille ekstra indkomster - men de kommer ind hver måned, katjiiing, katjiiing - det kan være det ''kun'' er 2.000 ekstra om måned - men når året er gjort op, er det måske de 24.000 der har betalt en ekstra ferie eller afdragene på en bette ny bil... eller bare ''forsødet'' sin primære indkomst med lidt flere restaurant-besøg eller nyt tøj.

Du skal jo huske på at det jo ikke er nogen sag at tjene mange penge - især ikke indenfor salg - hvis man vil investere en masse timer. Alle kan med al sandsynlighed sælge støvsugere - men hvor passer Fru Jensen ind i den sammenhæng eller familiefaren, som er ude efter mere tid sammen med børnene, hvis han skal bruge alle ugens aftener på at sælge støvsugere.... nuvel, hvis det var engangs-støvsugere - eller støvsugere der kun holdt et år, så var det jo muligt at bygge en portefølje op - også via netværk, som så ville blive fornyet eks. eén gang om året...

Næh du, tænk på SÆLGERE - ikke netværkere ;-)

MVH



 

Jeg kan godt se hvad du mener Lasse..

 

MEn hvis en networkers kom ind til os og kunne rekruttere 5-10 fritidskonsulenter og evt. 2 fuldtidskonsulenter, behøver networkeren jo ikke at skal ud hver aften, da han via sin salgsgruppe har en kæmpe indtægt, det kunne også være familiefaderen som du snakker om som gerne vil have mere tid sammen med familien... Han kender måske 1-2 stykke som gerne ville tjene nogle ekstra penge, og på den måde får han jo en procentdel af deres salg... hvilket giver ham de nøjagtige penge som han ville få i et alm. mlm selskab....Endnu engang beskæftiger vi både fritids og fuldtids konsulenter, og hvis en networker kom ind og begyndte at arbejde med vores selskab, vil han både optjene en god indtægt fra start af + at han vil også få den løbende indtægt, af alle hans fritids og fuldtids konsulenters salg...!!

 

Så ved jeg godt at han måske ikke han ligge og tjene 10mil om året som mange andre selskaber stiller folk i udsigt til, men her med en salgsgruppe på f.eks. 10 fritids og 2 fuldtids konsulenter ville 400.000 årligt i ekstra indtægt ikke være helt ved siden af....!!

 

Endnu engang jeg ved du snakker meget om den løbende indtægt og man selv skal ud og sælge hver gang, men det er jo en forretning, så hvis man har en stor salgsgruppe vil man også have en stor indtægt..!

 

Men endnu engang tak for din besvarelse 

Med venlig hilsen Henrik
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)