Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kuk kuk... hjælp, jeg kan ikke ses...!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg Deler en video til Facebook fra min website; KitchenGo.dk vises der ikke et miniaturebillede på Facebook, kun selve teksten ses i linket og det er ikke særlig sexet…Big Smile Delefunktionen på hjemmesiden fungerer fint og videoerne som linkes på facebook kan sagtens ses, men der skal bare være miniaturebilleder på links for, at fange opmærksomhed…!

Scriptet som vi bruger er fra AVS og fungerer egentlig ok selvom min kammerat og jeg har brugt ualmindelig lang tid på at få ting og sager justeret. Vi er ikke IT-nørder og bruger derfor mange timer på at finde løsninger. Denne sag virker dog vanskelig og derfor håber vi der findes en amino eller to, som kan hjælpe os. Siden er baseret på et ekstremt low budget og når vi kommer til lidt flere penge skal siden justeres udseendemæssigt, det kommer senere, nu gælder det miniaturebillederWink

Siden skal være danmarks førende madmedie, den er gratis at benytte i alle henseender og henvender sig til brugere med en tv-kok i maven, undervisere med fokus på visuel læring samt alle dem som bare er interesseret i mad m.m.

Venlig hilsen

Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)