Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook support søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej alle!

Når man har oprettet en firmaprofil på facebook og har udgivet den - hvornår kan den så ses?

Eks. når jeg logger ind på min private facebook konto og søger efter mit firmanavn så dukker siden ikke op.

Det er kun hvis jeg skriver det direkte link i browseren.

Har søgt og søgt efter hjælp i facebooks egen support men der er kun standard spørgsmål og ingen telefonnumre man kan ringe til. æv!

Er der nogen der kan hjælpe??

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Den skal nok blive synlig, nogle likes fremskynder processen :)
 
2. Facebook har virkelig dårlig support, dem kan du ikke få fat på.

3. En firmaprofil? Du skal ikke have en profil til din virksomhed, men derimod en facebook-side.

Du kan oprette en facebook-side her: https://www.facebook.com/pages/create.php

Held og Lykke :)

- Alexander Larsen 

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen :)

Det er også en facebook side jeg har oprettet og ikke en profil ;) undskyld for forvirringen!

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det i orden, der efterhånden mange forskellige navne for hvad man skal oprette til sin virksomhed på facebook. Facebook gruppe, facebook-side, facebook profil osv.

Det vigtigste er at du har fået oprettet det rigtige :)

- Alexander Larsen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Oppe i højre hjørne på Facebook lige ved siden af dit navn. Der hvor der står startside. Skulle der gerne være en pil ned som du kan trykke på. Og så kommer dine forskellige sider frem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hægter mig lige på denne tråd....

Jeghar min egen side (tina.rathleff.johansen) og to firmasider (damavi og pause.nu).

Min egen og den ene firmaside Damavi, har mit navn hhv. firmanavn i browseren umiddelbart efter facebook.com. Men det har pause.nu ikke. Hvordan får jeg det ændret? Jeg har lige ændret min egne side (gennem kontrolindstillinger i den menubar der scroller ned i øverste højre hjørne) men den mulighed er der ikke på min pause.nu side, som er en firmaside som jeg er admnistrator for.

Nogen bud?

Mvh Tina

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan smide nogle links til de 3 forskellige facebook-sider, tror jeg godt jeg kan hjælpe :)

- Alexander Larsen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Johansen:

Hej Aminoer

Hægter mig lige på denne tråd....

Jeghar min egen side (tina.rathleff.johansen) og to firmasider (damavi og pause.nu).

Min egen og den ene firmaside Damavi, har mit navn hhv. firmanavn i browseren umiddelbart efter facebook.com. Men det har pause.nu ikke. Hvordan får jeg det ændret? Jeg har lige ændret min egne side (gennem kontrolindstillinger i den menubar der scroller ned i øverste højre hjørne) men den mulighed er der ikke på min pause.nu side, som er en firmaside som jeg er admnistrator for.

Nogen bud?

Mvh Tina

 

Hej.

Det er sandsynligvis fordi du ikke har nok Likes ( Synes godt om ) på den sidste side endnu.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Søg..og du skal finde...

tak for jeres input, men jeg har lige fundet ud af det, skal bare lige have styr på administratorbeføjelserne! Og så har FB pt. lige et problem med at løse opgaven, selvom de har erklæret navnet for ledigt Hrmff!

Tina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)