Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samsung Galaxy S3 vs. Galaxy Note 2...Hvilken skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som overskriften siger så står valget mellem disse 2 telefoner som skal afløse min nuværende Sony Ericsson Xperia Arc

En af min venner har selv S3'eren og var oprindelig interesseret at købe samme telefon indtil jeg så et videoklip med Tab 2

Nu er jeg virkelig i tvivl

Nogen der kan fortælle hvad forskellen er udover størrelsen og nogen der evt har købt en?

Føles den ligeså normal i hånden som en S3'er eller iPhone 5?

På forhånd mange tak

M,ed venlig hilsen

E T

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at det er 7 tommer modellen du mener, men stadigvæk, så er den alt for stor som mobiltelefon - den vejer også næsten 350 gram. Hvis det er en blanding mellem tablet og smartphone du leder efter, så kig i stedet på Samsung Galaxy Note 2.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Det var faktisk Samsung Galaxy Note 2 jeg tænkte på

Synes den er alligevel lidt større end S3'eren

Hvordan retter jeg overskriften?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:

Hej Nicolaj

Det var faktisk Samsung Galaxy Note 2 jeg tænkte på

Synes den er alligevel lidt større end S3'eren

Hvordan retter jeg overskriften?

 

Den er hermed rettet. Du kan se dem head 2 head her. Der kommer iøvrigt en ny version af S3´eren med 4G i den nærmeste fremtid, hvis det er afgørende for dit valg. Jeg tror den vejledende udsalgspris bliver omkring 5.000 kr. uden abonnement.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det

Det var lige det jeg skulle bruge...

Tror jeg vil gå efter Note 2 da jeg synes den har alligevel flere fede features i forhold til S3'eren

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har en Galaxy Note som jeg gerne vil af med, for så at kunne købe Galaxy Note 2... :)

- Det er klart den fedeste telefon til mig, når jeg surfer så meget på nettet som jeg gør

Men den fylder til gengæld i lommen... Hvis det er en faktor, så skal du vælge S3'eren, som fylder marginalt mindre! :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:

Hey,

Jeg har en Galaxy Note som jeg gerne vil af med, for så at kunne købe Galaxy Note 2... :)

- Det er klart den fedeste telefon til mig, når jeg surfer så meget på nettet som jeg gør

Men den fylder til gengæld i lommen... Hvis det er en faktor, så skal du vælge S3'eren, som fylder marginalt mindre! :)

Tak for tilbuddet men har besluttet mig for en Note 2...

Er klar over at den fylder en del men det vil også gøre nogen ting nemmere at arbejde med

Vh. Mehmet

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ET,


Jeg kan godt se hvorfor du forstod det som du gjorde! :D


- det jeg mente var at jeg havde en note som jeg ville sælge, så jeg kunne købe toeren...! :) det var ikke om DU ville købe min...?


- jeg sælger min til en kollega :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)