Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vil mit Google+ billede bare ikke ud i Google?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra St. Julians
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Marketing Partners Online Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg har nu forsøgt i en del omgange at få et billede ud i søgeresultaterne, ud for den url der hitter på søgningen. 

Jeg kan se at det lykkedes for andre i stor stil, men jeg kan ikke finde ud af hvorfor det ikke kan lykkedes for mig. 

Kan i se noget i opsætningen af denne som kan forklare hvorfor der ikke sker noget?

http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets?url=www.texaspoker.dk%2Fpokerstars-vip-program&html=

Jeg har også prøvet med andre profiler på andre sider, og jeg har fulgt råd om at få mange i cirklerne, samt følge meget, samt have en del aktivitet - men lige lidt hjælper det. 

Håber der er nogen der kan sætte en finger på problemet. 

På forhånd tak. 

Texaspoker.dk er hele Danmarks guide til poker. Bliv en del af Danmarks hyggeligste poker fællesskab.

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne komme med et par bud.

Dit billede på G+ skal være et headshot.
Google kigger på billedet med maskinel ansigtsgodkendelse, og det kan være at Google ikke godkender billedet.
Prøv at skifte det ud, og se om der sker noget. 

Din G+ profil skal være mere aktiv.

Der kan være gået alt for kort tid siden du har lavet ændringen.

Men jeg kan ikke sige noget med sikkerhed.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

G+

Være meget aktive

unikt billedet det ligger ikke massevis steder

man kan genkende person på billedet

fejl troet det var billederne på siden du ville have indekseret på google 

man bestemmer ikke altid om billeder kommer med i resultatet

hvad jeg har af erfaring hjælper

lange unikke titler og tags på billeder der er tilpasset sidens emme altså ikke kun 1 ord respect i billedet og intet andet det ikke nok http://www.texaspoker.dk/blog/sir-hardtrance/respekt

forsidens billeder er de nemmeste indekserer men de tjekket er der slet ikke titler og tags på , så få lavet dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra St. Julians
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Marketing Partners Online Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian og Mikael, 

Tak for hurtigt svar!

I forhold til det med headshot, så har jeg et andet eksempel på en side, hvor vi ikke kommer frem: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets?url=www.krydsord.dk%2Fwordfeud&html=

Her har vi godt nok ikke nogen publisher (kan det være et stort problem) - men jeg ved i hvert fald at det er flere måneder siden at den forfatter blev sat på, samt at der er blevet arbejdet lidt med at få gjort profilen mere aktiv samt tilføje flere til cirklerne. 

I forhold til det med aktivitet, så ser vi dog masser inden for gambling branchen, der bliver vist, selvom de har 10 i cirklerne og ingen indlæg laver. Så det lykkedes i hvert fald for andre at komme uden om aktivitets-delen. 

@Mikael: Det kan være at eksemplet med krydsord også opfylder mere af hvad du skriver om. Jeg skal dog lige være sikker på at jeg forstår: Siger du at korte url'er er skidt i forhold til at få billedet vist - altså at titel-navnet på den du hiver frem kun er "respekt". 

Håber I har lyst til at hjælpe mere :)

Texaspoker.dk er hele Danmarks guide til poker. Bliv en del af Danmarks hyggeligste poker fællesskab.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)