Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af program til, Salg, Lagerstyring, Webshop mm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et program til lagerstyring, faktura mm. Men kunne det integreres med en Webshop ville det være perfekt.

Jeg har for nyligt startet en butik på internettet med rimelig succes. Men kan det være rigtig at jeg skal tage imod en ordre på min hjemme side, for derefter at manuelt skulle skrive den over i C5?

Findes der et noget der samler det hele? Det skal selvfølgelig også være muligt at oprette ordre hvis folk ringer ind :)

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Fra  IT-Effect A/S Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmie

Jeg vil selvfølgelig lige slå et slag for, at du evt. kigger på vores webshopløsning, som er udviklet specifikt til at køre automatisk sammen med Microsoft Dynamics C5.

Du kan læse om EffectShop her: http://www.effectshop.dk/

Når det så er sagt, så kan jeg læse, at du allerede har en webshop. På den baggrund kan du i de fleste tilfælde nøjes med en api - altså en service, som integrerer din webshop og din C5.

Læs bl.a. om det her: http://www.iteffect.dk/c5_loesninger/webshop_integration_til_c5.asp

Håber du kan bruge de par tips Smile

Hilsen Kirsten
IT-Effect (www.iteffect.dk)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmie

Hvilken webshop bruger du? I øjeblikket er der nemlig udviklet integrationer til 12 forskellige webshops til regnskabsprogrammet e-conomic, så det kan være din er iblandt.

Fakturerings/rykker-modul og tilbud/ordre-modul er begge er en fast del af regnskabsprogrammet. Der er også mulighed for at tilknytte et lagerstyringsmodul til e-conomic. Jeg ved ikke, om du har nogle særlige krav til den del, men du kan læse mere om funktionerne i lagerstyringsmodulet her.

Hvis e-conomic lyder som noget for dig, kan du prøve regnskabsprogrammet gratis i 14 dage. Og sig endelig til, hvis du har spørgsmål, så hjælper jeg dig gerne videre.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmie

Jeg vil også gerne slå et slag for vores integrationsløsninger til bla. e-conomic. Det er løsninger som er med til at skabe en samlet løsning som passer til netop dit behov.

Du kan læse om løsningerne på http://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger. Måske LeverandørService er relevant eller mulighed for specielle rapporter gennem Business Intelligence.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil drøfte mulighederne i vores integrationsløsninger.

 

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JimmieL 

Du er både i en heldig situation og i en uoverskuelig situation. Vi er mange i branchen, der har lavet integrationer mellem en lang række webshops og økonomisystemer. Det er det heldige.

Det uoverskuelige er så, at der er himmelvid forskel på de integrationer, der er udviklet. Nogle kan blot overføre ordrer fra en webshop, når de solgte varer findes både i webshop og i økonomisystem. Nogle kan overføre komplette vareregistre fra webshop til økonomisystem og igen nogen kan ikke.

Ligesom ved valg af webshop skal dit fokus på valg af integrationsløsning og økonomiløsning være, at du kan få løst de opgaver du ønsker at løse - også set udfra en 3 - 5 års fremtid i baghovedet.

Og, jeg vil gerne rose dig. Det lyder som om du har startet din forretning på nettet  alene med fokus på at få en shop på nettet til en overkommelig pris. Det er en god start.

Du er nu kommet til det punkt, hvor du kan se, at din forretningsidé kan bære og du ønsker at rationalise dine arbejdsgange. Et godt tidspunkt og et godt formål. Det du nu blot skal huske - er - at du nok må tage din webshop under den kritiske lup. Den er startet OK, men kan den omfavne din forretning i de næste 3 - 5 år? Det vil jo være trist at skyde penge og arbejde efter en integration, hvis du efter et år finder ud af, at din webshop ikke holder.

Blot et indspark til din eftertanke - og også til eftertanke for andre i samme situation.

Hos Winfinans kan vi også tilbyde dig mange integrationer og et omfattende API - vi kan også tilbyde webshops, der er bygget helt ind i økonomiløsningen så der kun er én database - data er kun ét sted. Derfor egentlig ingen integrationer. Webshoppen er blot en anden frontend til data. Og du kan starte med enkle integrationsfunktioenr, hvis der skal laves en integration og din shop kan blive den største i DK uden at økonomisystemets kapacitet er opbrugt.

Opsummeret - Analysér din nuværende webshop for styrker, svagheder,muligheder og trusler (SWOT) i de kommende år.- Konkretisér din forretningsplan for de næste 5 år. Er din nuværende shop stærk nok, eller bør den udskiftes inden der tænkes på integrationer?

Hvor mange ordrer har du pr. dag nu og hvor mange regner du med at kunne få? Hvor meget tid og ikke mindst penge kan du spare?

Vurdér de økonomiske besparelser/ekstraomkostninger du vil kunne opnå/risikere ved en integration.

Afsøg muligheder for de løsninger du finder nødvendige. Vurdér de økonomiske aspekter - budgetter - skal der investeres - beløb - tilbagebetaling

Jeg ved godt, at jeg er kommet noget længere rundt end dit spørgsmål måske lægger op til, men jeg vil blot pointere, at denne form for projekter altid skal ses udfra en forretningsmæssig helhedsbetragtning.

Held og lykke med din forretning og dit projekt!

Peter

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)