Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg vælge?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver jeg lige nød til at komme med et lille udbrud om at hive nødbremsen.

Alle her inde kaster bare en masse navne og modeller ud i hovedet på dig. Men du har slet ikke fortalt os noget om hvilket behøv du har.

1. Hvilke programmer skal du kører på den. Office pakken og alm. kontor programmer, kræver intet, Det er derfor hul i hovedet med en PC til 10.000 kr.

2. Hvor stor en skærm har du brug for?   13" lille fix størrelse, til en som altid er på farten, men træls og bruge ved større opgave, der kræver langtid foran computeren.    15" rigtig god all around størrelse (typisk den jeg anbefalder)      17" Bruges mest som afløser til en stationær, da den er lige så upraktisk som en fortovsflise.      ¨

Alt over eller under er i mine øjne ubrugelige.

3 Mac eller alm PC

Mac er bare super lækkert og det kører altid, dog er der nogle ulemper, bla. pris og nogle programmer kan ikke bruges på den, med mindre man kører parallel windows eller bootcamp.

PC: En alm PC som klarer ethvert husbehov og som kan klarer de fleste kontor jobs, koster typisk omkring 5000-6000 kr. Mærker såsom Lenovo, IBM, Sony er voldsomt dyre i prisen, derfor anbefalder jeg altid, Acer eller Medion. Det kan siges at 2009-2010 blev Medion kåret til bedste mærke af PC'er. 

MVH

Black

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet - tak for din hjælp ! Ja, jeg har lige købt en MAC Big Smile Kontant Big Smile

 

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

MAC er betydeligt overvurderet. Du skal bruge en arbejdscomputer, der kan det, der er brug for. Du behøver ikke give mere end 4 eller 5.000 kr. for en sådan. Skriv endelig hvis du vil have konkrete anbefalinger :)

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL. Og så så jeg pludselig din sidste besked. Jeg beklager :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)