Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønforhandling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal til lønsamtale om små 14 dage og håber på at de spytter lidt i kassen...

I bund og grund er jeg ikke interesseret i flere penge for med topskatten tager Thor Möger jo ca. halvdelen og det kan man jo ikke leve af.

Mit spg. er om jeg kan foreslå at:

1) Firmaet betaler hele mit Yousee abo. Altså både fuldpakke TV samt hdd-optager og internet. Pt. har jeg internet fra TDC, men ca. 460 kr ekstra om mdr ville jo ca. være 1000 i værdi for mig

2) Give mig et nyt TV. Er klar over at jeg næste år ikke vil have gavn af denne års lønstigning så i bund og grund er det en dårlig ide for mig da jeg jo næste år ikke få noget ud af dette års forhandling. Så er der noget med afskrivningen - nu kan et fornuftigt tv (Samsung 7000-serien) fås til omkring 12-14.000, men så kommer afskrivningen jo ind i billedet.

3) Bare få lidt ekstra i kassen. Har 9% i pension så dem vil jeg self. gå glip af hvis jeg vælger at foreslå noget elektronik eller andet i stedet for penge.

Skal lige siges at jeg er ansat i en software virksomhed - derfor er elektronik måske ikke en helt dårlig ide...

Er det helt ude i skoven med de forslag? Tænker bare at jeg gerne vil have så meget ud af det som muligt :)

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Eventuelt kunne du foreslå at virksomheden kunne betale for nogle rejser til relevante konferencer en gang eller to om året.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

De ting du nævner ville, i alle fald hvis selskabet kører efter bogen, jo udløse topskat, det er ligemeget om man giver kontanter, TV eller div abonnementer.

Betaler du til rate pension - ellers er der jo lidt der som kan nedbringe topskatten, og så vil jeg da lige nævne, at du jo ikke skal leve af det der er tilbage efter topskat - du har jo din løn som den er, så vist er det mindre der er tilbage på toppen, men ligefrem ikke leve af Smile

En uges mere ferie - fri hver fjerde fredag o.l. er skattefrit

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)