Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LED blink til taget, regler ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har jo sådan et fint anlæg til at pudse vinduer med teleskopstænger og skal derfor nogen steder stå ude på selve vejen når jeg skal nå op på 2. sal, jeg har så også i Århus set flere andre pudsere der står i de tidlige morgentimer og pudser og de er alle helt sorte og slet slet ikke synlige..

Jeg tænker om man skal have tilladelse til at køre med et rotorblink evt bare magnet ?

Jeg mener at have hørt alle kan erhverve sig et og bruge til arbejdsrelateret opgaver, tænker at stille bilen halv cykelsti og vej og så lige gøre folk lidt opmærksommme også plus min egen sikkerhed

Iøvrigt om de kan fåes i hvid eller kun gul ?

/Mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

AQUA POWER Randers:
Jeg tænker om man skal have tilladelse til at køre med et rotorblink evt bare magnet ?

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=49849

Som jeg læser det. Er dit køretøj ikke særligt indrettet til at udføre arbejde, så må du kun opsætte og bruge advarselsblink når du holder stiller og arbejder. Disse skal fjernes fra køretøjet under transport.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Lidt fejl skrevet ;) jeg vil ikke kører med de blink, men blot smide på tag når jeg holder et udsat sted og arbejder, især her i vinter hvor der er mørkt

Men tak for link, det vil jeg lige lure

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

AQUA POWER Randers:
Lidt fejl skrevet ;) jeg vil ikke kører med de blink, men blot smide på tag når jeg holder et udsat sted og arbejder, især her i vinter hvor der er mørkt

Ja, det ser det også ud til du gerne må. Du kan eventuelt ringe til dit lokale politi, og få dette bekræftet.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du ska vel have en tilladelse fra politiet/kommunen for at få lov til at parkere i arbejdsøjemed på de steder.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige ved alle nye kunder skal jeg have tilladeldese til at holde ? det synes jeg virker lidt overdrevet..

Kan folk se min slange stikke ud af bilen og jeg er igang, burde det vel hedde arbejde om jeg kører astra st. car eller mercedes Sprinter

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor kan du ikke bare parkere lovligt
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke altid muligt med de slange jeg har :) De skal jo kunne nå op til 2 og 3 sals lejligheder så der mangler jeg en del slange hvis jeg skulle gå fra en parkeringsplads og hen til en given lejlighed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)