Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

- no sale no pay -

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået produceret et mærke inde for bælter til mænd, incl. bælte display/stativ m.m.  lige til at sæt op (værdi ca 5000kr)

Jeg kunne godt tænke mig at afsætte disse bælter til et bestem udvalgte fysisk/web butikker jeg tror på,   altså en slags  "låne/kommission" aftale,  - - no sale no pay -      Evt, en optælling / opfyldning hver 1-2-3 mdr. 

Men hvordan  strikker man det sammen bedst,   er det en slags proformer invoice med en aftale tekst / underskrift man skal have gang i ? og hvad burde sådan en tekst indeholde for at øge ens sikkerhed på en betaling / ens vare ?

Eller er det bare en dårlige ide. Hvor en betaling er et must nu om dage med det samme, og så en 100%  aflevering garanti er beder. 

Alle gode råd er velkommen

Mvh

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det lyder som en hammer god ide :)

butikken kan prøve dine vare af uden og skal ligge nogen penge, du kan tilbyde at sætte alt op og så kigge forbi en gang om mdr og fylde op og tage en snak med butikken om hvordan det går :)

Jeg tror ikke hvis du vælger en etableret butik du skal være så bange for du ikke får dine penge, de ønsker jo heller ikke omtale hvis de bliver dårlige betalere.. de har jo en facade ud af til i bybilled, måske noget andet hvis det var rengøring eller håndværkere :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)