Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Monopol

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er igang med at gøre et CMS færdigt som er målrettet foreningslivet, i den forbindelse ønsker jeg at præsentere resultater/stillinger fra f.eks. fodbold. I Danmark er de fleste foreninger repræsenteret under DBU og DBU står for resultat indsamling/formidling. Samtidig med dette har DBU deres eget CMS(klubCMS) som har indbyggede funktioner til at præsentere resultater/stillinger.
Jeg har rettet henvendelse til DBU for at få adgang til de samme data men det vil de ikke uden at skulle have en krig for det og de vil også kun tilbyde en iframe/script løsning, der vil stille mig væsentligt dårligere end deres eget system.

Jeg mener at de misbruger jeres monopol lignende tilstand indenfor resultatindsamling/resultatformidling til at skabe en konkurrenceforvridende markedssituation jvf. konkurrencelovens §11

Jeg vil klage til konkurrencestyrelsen men vil lige have jeres råd.

Derudover ved jeg at der tidligere har været et foreningscms, der vist nok hed "Danske Klubber" og som lukkede pga. DBU slukkede for adgang til data, er der nogen der ved hvilket system jeg taler om. Håber i har råd/ideer til mig alternativt kan sige at det kan jeg godt glemme alt om.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt. tænkt på hvordan dagbladene får disse oplysninger om det kunne være en vej at gå.

Dem får de jo nok fra Ritzaus

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men jeg har også behov for at vise f.eks. kampe for børn og de findes kun hos DBU.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)