Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man bruge andres produkter, med egen label på?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du udskifte emballagen?
Det bliver ikke ligefrem nemmere at sælge et noname brand end et kendt brand

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bryld:
Hvorfor vil du udskifte emballagen?
Det bliver ikke ligefrem nemmere at sælge et noname brand end et kendt brand


Kommer vel an på så meget..
Hvis han/hun/de allerede har et hav af kendte produkter og shoppen går godt, så er det da en god branding metode :)
Specielt hvis prisen for sit eget label ikke er så høj :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:
Henrik Bryld:
Hvorfor vil du udskifte emballagen?
Det bliver ikke ligefrem nemmere at sælge et noname brand end et kendt brand


Kommer vel an på så meget..
Hvis han/hun/de allerede har et hav af kendte produkter og shoppen går godt, så er det da en god branding metode :)
Specielt hvis prisen for sit eget label ikke er så høj :) 

 

Det kan jeg godt se idéen i. Men det virker forkert at hælde det om på ny emballage  

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bryld:

Christoffer Tornbjerg:
Henrik Bryld:
Hvorfor vil du udskifte emballagen?
Det bliver ikke ligefrem nemmere at sælge et noname brand end et kendt brand


Kommer vel an på så meget..
Hvis han/hun/de allerede har et hav af kendte produkter og shoppen går godt, så er det da en god branding metode :)
Specielt hvis prisen for sit eget label ikke er så høj :) 

 

Det kan jeg godt se idéen i. Men det virker forkert at hælde det om på ny emballage  



Ikke for at være "led" mod opretter, men det er også spild af tid :-)

Finder han et firma der vil lade ham gøre det, så tilbyder de X antal af forskellige emballage muligheder og hvis de ikke er i kundens smag, så må man selv finde noget emballage, og sende til firmaet :) 

De fylder flaskerne op, sætter labels på, og kunden får faktisk produktet "færdigt" uden at skulle til at bøvle med labels osv :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Henrik Bryld:

Christoffer Tornbjerg:
Henrik Bryld:
Hvorfor vil du udskifte emballagen?
Det bliver ikke ligefrem nemmere at sælge et noname brand end et kendt brand


Kommer vel an på så meget..
Hvis han/hun/de allerede har et hav af kendte produkter og shoppen går godt, så er det da en god branding metode :)
Specielt hvis prisen for sit eget label ikke er så høj :) 

 

Det kan jeg godt se idéen i. Men det virker forkert at hælde det om på ny emballage  



Ikke for at være "led" mod opretter, men det er også spild af tid :-)

Finder han et firma der vil lade ham gøre det, så tilbyder de X antal af forskellige emballage muligheder og hvis de ikke er i kundens smag, så må man selv finde noget emballage, og sende til firmaet :) 

De fylder flaskerne op, sætter labels på, og kunden får faktisk produktet "færdigt" uden at skulle til at bøvle med labels osv :) 

 

Det lyder til at være en god op professionel løsning at få det leveret færdigt med ens eget brand, men det kræver nok en vis kvantitet

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bryld:

Det lyder til at være en god op professionel løsning at få det leveret færdigt med ens eget brand, men det kræver nok en vis kvantitet




yep :-)

Tror opretter skal overveje udgifterne også, jeg tror ikke det billigt. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Tak for jeres super gode svar. Ja det er fordi jeg gerne vil lave en webshop med hairextensions, og der skal være noget tilhørende pleje. Hvis jeg bare går ud og finder et godt mærke vil sælge det på min hjemmeside, så er jeg sikker på at folk tjekker det ud andre steder (-; .. Så hvis man kunne få sit eget logo på et super godt shampoo / kur / balsam mærke, så ville folk jo købe det af mig - fordi så passer det til mit Extensions (-;

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har forsøgt at sende dig en privat besked, men du har slået denne funktion fra. Så du får beskeden her.

Vi har brugt knap 100 tkr på at finde den rette producent af vores hår extensions. Markedet er simpelthen sindssyg stort, og der er så mange fuskere i blandt, der sender forskellige kvaliteter i forhold til deres prøve-ordre. Efter flere besøg på fabrikker og snak med sælgere, fandt vi den som vi mener kan levere den kvalitet vi kræver, og gik igang med at producere vores egen emballage. I dag levere vi til mange saloner med vores egen emballage, og den fabrik vi samarbejder med, sælger i Danmark kun til vores virksomhed.

Hvis du ønsker det, kan vi både være behjælpelig med at levere håret i en kvalitet du aldrig har set før - til konkurrencedygtige priser, og også levere hårprodukter der passer til. Vi handler kun B2B - altså kun med virksomheder, derfor skal du ikke være nervøs for at dine kunder opsøger os, da vi i så fald vil sende dem tilbage til dig.

Uden at det skal lyde som om at jeg kun vil skabe forretnings for mig selv, så er der flere grunde til jeg anbefaler dig denne løsning, fremfor bare at købe nogen billige extensions fra kina, og omemballere det selv: bl.a. at opstart af emballage tryk koster kassen, og derudover kræver det licens at omemballere andres produkter. Derudover så er Kina folk af en anden mentalitet end den danske, man skal forstå hvordan man snakker med dem, og især hår extensions, er et meget presset marked, så du skal kunne levere en kvalitet folk gider have!

Du er velkommen til at ringe eller sende mig en mail.

michelmoore@gmail.com

tlf: 425 666 73

Vh

Michel Moore

Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvordan man slår det der til. ;s men jeg sender dig da en mail (-:

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)