Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man bruge andres produkter, med egen label på?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om det er lovligt at bruge et produkt der findes i forvejen, f.eks en shampoo eller hårkur - også bare tage det over i ens egen emballage med logo på? (-: ..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

teaskat:

Jeg vil høre om det er lovligt at bruge et produkt der findes i forvejen, f.eks en shampoo eller hårkur - også bare tage det over i ens egen emballage med logo på? (-: ..

Nej absolut ikke. Kun hvis du har aftale med producenten om det.

Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Hvordan får man lavet sin egen shampoo, balsam, hår kur osv? (-:

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

teaskat:

Okay. Hvordan får man lavet sin egen shampoo, balsam, hår kur osv? (-:

Enten ved at du laver en aftale med en producent om at du kan få din egen label på eller ved at lave det selv.

Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Så jeg skal lave min egen shampoo hjemme? Hvis jeg skal lave det selv. Hvordan får store firmaer lavet shampoo osv, f.eks Loreal, redken osv? (-:

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke lave det derhjemme selv. Der er store krav til de ting om tests mv. At lave sådan noget og få det godkendt kræver en god aftale med en producent/fabrik og en god mængde penge typisk i 100.000 klassen for at få det lavet og godkendt, og derefter kommer markedsføring og aftaler med butikker osv

Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh. Jamen det skulle kun være noget jeg ville sælge (-: på min webshop med mit logo på (-:

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

teaskat:
Okay. Så jeg skal lave min egen shampoo hjemme? Hvis jeg skal lave det selv. Hvordan får store firmaer lavet shampoo osv, f.eks Loreal, redken osv? (-:

De mixer bare en masse kemikaler og håber på det bedste.(Ironi kan være anvendt). De har for det meste en uddannelse bag sig, så de ved hvilke kemikalier kan bruges. Jeg ville tro at hvis du skal starte noget op skal du bruge en med viden om kemikalier også skal du nok også bruge en kosmetolog lignenden person. Men ville klart anbefale dig fra at holde dig fra at starte sådan noget op, da det med stor sandsynlighed kræver en masse godkendelser og du skal have uddannet personale, som ved hvad de laver. Du kan prøve at gøre som foreksempel Aldi, jeg har hørt(på Carlsberg) at Aldi har lavet en aftale med Carlsberg, hvor Carlsberg skal lave special flasker til Aldi, med Aldis navn på. Men du skal huske at vis du får nogen til at lave noget med dit navn, hvorfor skulle forbrugeren så købe det :) ?

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en rettelse....

Nej det må du ikke - det er korrekt. MEN det har nu ikke noget med producenten som så at gøre. Kosmetik skal testes for holdbarhed og migration i den rigtige emballage. Kosmetik indholder typisk æteriske olier som går i forbindelse med plast emballage og derfor skal dette testes og dukumenteres!

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du må ikke mikse det sammen selv og sige det lavet med urter fra græsplænen ;)

Men, at få dit eget label på og sælge i din egen shop, det kunne sagtens lade sig gøre!
Nok ikke lige Loreal du skal have fat i, men noget lidt mindre.

Tag kontakt til nogen "shampoo-firmaer" (haha) - også hør hvad det koster at få et produkt fra dem, med dine labels på? :)

Det samme kan gøres med andre produkter, voks, børster osv osv :-) (det billigt med børster!)

Og indenfor alle markeder kan man faktisk.. ja, sågar spiritus osv :)

Gør det i stedet! :)
Mvh 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)