Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge mht. online gaming, entertainment osv.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Møller:
Hej Mark

Jeg ved absolut ikke om det er noget for dig, men online sport betting er uden tvivl en mulighed.
Jeg laver selv en pæn potion penge på netop dette og har derfor samlet et ekspert panel af super dygtige oddsere som gratis lægger deres spilforslag ud på min hjemmeside ved navn betbetter.dk hvor du finder gode råd til opstart af online sport betting, bonusser hos bookmakere og meget andet.

Jeg kan blandt andet afsløre, at hvis man havde startet med 500 kroner og havde spillet 100 kroner på alle vores forslag havde du haft 890 kroner idag (18 dage efter start). altså noget nær en fordobling på lidt under 3 uger!

Det er ikke sikkert, at sport betting er noget for dig, og det kræver dedikation og erfaring, men det er bestemt et område hvor dem som gør det ordentlig laver også ordentlige penge. Computerspil og sport er ikke helt det samme, men måske det kunne fange din interesse - tjek det ud.

Med venlig hilsen
Christian Møller 

Jeg kan kun anbefale Christians råd. Jeg tjente for et års tid siden en del penge på Online betting. Jeg stoppede dog med det, da jeg indså at jeg ikke var en 'gambler', så i stedet bruger jeg andre metoder til at tjene penge online (affiliate, m.v).

- Der er nogle få der har gjort Online betting til deres arbejde - måske kan du os ;-).

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

der er ikke særlig mange muligheder at tjene ved at sælge for eksempel ingame gold i World of Warcraft pga. af botters. Derfor bliver du nød til at tænke alternativt. Mange WoW-spillere har for eksempel lavet deres egne streams, dette er dog et større projekt, hvor du skal op og spille på topniveau før at du kan tiltrække viewers.

Et andet alternativ kunne være at lave et affiliate site omkring world of warcraft; levelling etc.

Så kunne du tjene penge på adsense for eksempel.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)