Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Palle transport fra Stockholm til Aalborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 16
Fra  Solvex IT ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at undersøge fragt priserne fra Stockholm til Aalborg.
Der vil være 6-12 leverancer pr. år. og typisk 1-4 paller pr. gang.

- Hvor hurtigt og billigt kan det gøres?

- Og af hvem?

- Hvis der er nogen du evt. vil fraråde, så send det som en PM.

Er der nogle Amino'er, der har erfaring med dette?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og kontakt Skanbo eller Freja Transport

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med DSV. Men ellers er der flere speditionsvirksomheder det kan klare den opgave uden problemer, tror de fleste ligger i samme prisleje med samme transittid.. 
dsv - freja - itella - ntg

det er ved at være noget tid siden vi fik noget fragtet afsted så har desværre ikke nogle kontakter liggende..  

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej arbejder med transport ved siden af mit studie og har dermed kendskab til priserne, det er dog mest fra DK og til udlandet, men hvis du er smart så ringer du til BlueWater og Schenker, måske også DSV, da de nogen gange an være billige i Skandinavien, men vil klart anbefale Schenker eller BlueWater, da deres hovedområder er Skandinavien.
Hvis du spørger Freja, Itella og NTG, spilder du nok din og deres tid, da disse er billigst på Tyskland og Østeuropa(min erfaring).
For det meste tager det som standard 1-2 dage fra du bestiller det til, at blive afhentet, også er der self. transport tiden på ca. 2 dage, muligvis 2,5.
Hvis du vælger Bluewater skal alle transporter bookes gennem deres egen webportal, hvis du vil undgå et "stort" gebyr, samme med Freja. De andre kan man bare sende en mail til.

Derudover så bør du prøve at samle din leverancer til lidt større leverancer, da det bliver billigere og 1 palle transport koster næsten som 2 paller ;)

Du bør også tænke over, hvordan du vil få varene ned fra bilen? Hvis du ikke har truck eller rampe, bør du nok få talt med firmaerne om dette, da de ofte ikke har en lift bag på.

Til sidst men ikke mindst, sørg for at få prisen på skrift, og opdateringer omkring prisen(ikke olietillæg) hvis den stiger eller falder, da vi har haft erfaring med nogle firmaer(ingen af de ovennævnte så vidt jeg ved) der har ladet prisen stige helt vildt ud af ingen ting fordi de følte sig for sikre på at vi ikke ville skifte transportør. Den ene kunne godt blive billigere end den anden og nr. 1 kan også være billig på 1 palle, mens nr. 2 kan være billigere på 2 paller, for eksempel :)
Mange transport virksomheder har også lidt svært ved at sende en faktura på det rigtige beløb, så du bør være obs på at tjekke dette hver gang :)

Håber du kunne bruge min længere "stil" :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)