Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man arbejde for Facebook?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys.

Ved i om der er nogle i Facebook, som man kan kontakte angående at arbejde for Facebook?

Jeg blev i forbindelse med mine apps, for længe siden kontaktet af et par facebook emails som snakkede dansk, og ja godt og flydende dansk, så ingen translator. Findes der sådan nogle danske firmaer som sørger for, at danskere overholder reglerne på Facebook? I så fald hvilke?

Jeg kunne godt være interesseret i at snakke med et sådant firma ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):
Findes der sådan nogle danske firmaer som sørger for, at danskere overholder reglerne på Facebook? I så fald hvilke?

Det tvivler jeg stærkt på.

Og mht de mails du fik - folk har jo facebook.com emails nu. Så medmindre du skrev lidt frem og tilbage med dem, tror jeg ikke du skal gøre dig for store håb.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Facebook har et kontor i Stockholm hvor der sidder en del dansktalende personer, og hvor de ofte ansætter danskere.

Men om det er et tegn på at de ikke har et kontor i Danmark ved jeg desværre ikke.

Ved godt at mit svar ikke er til megen hjælp, men det giver måske lidt information. :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. tag et kig på facebooks egen side her

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at facebook har danskere i dublin.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):
Findes der sådan nogle danske firmaer som sørger for, at danskere overholder reglerne på Facebook? I så fald hvilke?

Det tvivler jeg stærkt på.

Og mht de mails du fik - folk har jo facebook.com emails nu. Så medmindre du skrev lidt frem og tilbage med dem, tror jeg ikke du skal gøre dig for store håb.

Det er lige præcist sådan at jeg skrev frem og tilbage med vedkommende! Jeg var ret overrasket!

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener bestemt Facebook har et par account managers med ansvar for Danmark - men som jeg husker det, så er det ikke lige nogen man kan slå op på nogen hjemmeside :)

Jeg synes svagt at kunne erindre at have snakket med en Jan, men mere info kan jeg desværre ikke give dig.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mrsam:

Jeg mener bestemt Facebook har et par account managers med ansvar for Danmark - men som jeg husker det, så er det ikke lige nogen man kan slå op på nogen hjemmeside :)

Jeg synes svagt at kunne erindre at have snakket med en Jan, men mere info kan jeg desværre ikke give dig.

Hvis du ser indlæg længere oppe, der kan du se alle steder de har, og også alle jobs de har åbne for ;)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

mrsam:

Jeg mener bestemt Facebook har et par account managers med ansvar for Danmark - men som jeg husker det, så er det ikke lige nogen man kan slå op på nogen hjemmeside :)

Jeg synes svagt at kunne erindre at have snakket med en Jan, men mere info kan jeg desværre ikke give dig.

Hvis du ser indlæg længere oppe, der kan du se alle steder de har, og også alle jobs de har åbne for ;)

Jep har været inde på den side for nogle dage siden og tjekke. Men det fik jeg desværre ikke meget ud af! Jeg har også hørt om et dansk firma som blev ansat af Facebook, til at sørge for at danskerne overholdte facebooks regler. Hmm..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)