Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 stabile affiliate sider sælges - Ingen konkurrence

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle besøgende og brugere på Amino

Jeg har besluttet mig for at sælge mine 3 affiliate hjemmesider, fordi jeg indenfor den nærmeste fremtid går nogle andre større projekter imøde.

Med andre ord, så sælges de på grund af prioritering, og ikke fordi de på nogen måde fejler noget Smile Alle 3 affiliate sider får mere og mere tilslutning på Facebook, Google + og alt andet. Kurven er hvert fald opadgående indenfor besøgende og indtjening.

Lad mig understrege den fantastiske mulighed disse 3 affiliate sider giver:

Alle 3 hjemmesider er i nichen hvor bøger er blevet filmatiseret. Med andre ord kan du med tiden lave en helt portfølje af denne type af hjemmesider. Hver gang jeg har oprettet en side, så har jeg boostet den op ved hjælp af de andre. Alle de besøgende der kommer forbi den ene, vælger også af tjekke de andre ud netop fordi målgruppen interesserer sig for alle 3 ting.

Forstil dig så at du med tiden kommer op på 10 forskellige hjemmesider der alle sammen er forbundet med den samme målgruppe. Det kommer til at give et fantastisk flow af besøgende Smile

For alle 3 hjemmesider ønsker jeg minimum 20.000 kr.

Jeg ønsker kun seriøse bud, og I er velkomne til at stille alle de spørgsmål I nu har.


TWILIGHT DANMARK

Dette er min førstefødte fra januar 2011. Denne affiliate hjemmeside har en KÆMPE tilslutningen af fans. Der følger en Facebookside på 1500 fans, og man har også mulighed for at poste nyheder/alt andet på den officielle danske FBside der har, og hold nu fast: 190.000 fans! Ja, derfor hver gang du laver en nyhed, og du smider en tråd op, så får den vanvittig mange views, og dermed besøgende.

Fordelene:

--> Ingen konkurrenter Smile

--> Engang imellem skriver fansene selv nyhederne, og du er derfor fri for at opdatere siden.

--> Hver gang der sker noget indenfor universet, så bliver du tilbudt merchandise som i biobilletter, plakater, cder osv. Dem kan du bruge til at oprette konkurrencer, og så få fx. fansene til at skrive hvorfor de er så vilde med fænomenet. På den måde får du også gratis indhold.

Jeg blev blandt andet ringet op af DR Ramasjang for at deltage som ekspert indenfor fænomenet. Med andre ord så får hjemmesiden i den nærmeste fremtid gratis TV reklame Smile

--> Hjemmesiden ranker godt på ALT hvad der kan rankes indenfor relevante søgeord. Du tester bare selv løs :)

--> Pagerank 3

--> 475 indlæg/artikler

--> 58 sider

--> 2189 kommentarer

--> Google+, Facebook og forum

--> Engang imellem bliver jeg kontaktet af forskellige hjemmesider der vil købe links. De tilbyder som regel 1500 kr. pr. link.

--> Siden har tunge og solide links fra større medier osv.

Besøgende siden januar 2011: Næsten 200.000 Smile

Besøgende nu om dagen: cirka 300-400. I november og december kommer tallet helt op på næsten 2000 besøgende om dagen.

Indtjeninger: Se nederst i tråden.

THE HUNGER GAMES DANMARK  

Denne hjemmeside oprettede jeg i oktober måned sidste år. Den er derfor forholdsvis ny. Der medfølger en Facebookside, men den er kun på 295 fans. Derudover har man også mulighed for at poste artikler på den officielle danske der har næsten 20.000 fans. Alle de views bliver som regel omsat til besøgende på siden.

Fordelene:

--> Ingen konkurrenter Smile

--> Engang imellem skriver fansene selv nyhederne, og du er derfor fri for at opdatere siden.

--> Hjemmesiden ranker også godt indenfor relevante søgeord. Test selv.

--> Pagerank 2

--> 93 indlæg/artikler

--> 31 sider

--> 163 kommentarer

--> Google+, Facebook og forum

--> Engang imellem bliver jeg kontaktet af forskellige hjemmesider der vil købe links. De tilbyder som regel 1500 kr. pr. link.

--> Siden har tunge og solide links fra større medier osv.

Besøgende siden oktober 2011: cirka 33.000 besøgende Smile

Besøgende nu om dagen: Cirka 100. I marts måned bliver det helt op til cirka 1500 om dagen

Indtjeninger: Se nederst i tråden.

GAME OF THRONES DANMARK

Du har garanteret hørt om serien der har taget alle med storm, og er blevet kåret til verdens bedste. Denne side er nærmest helt ny, og jeg oprettede den maj måned i år (2012). Den kommende sæson har premiere i starten af 2013, og der kommer nok en masse besøgenede ud af det. Jeg spår serien mindst ligeså mange sæsoner som der er bøger. Og dem er der mange af :)

Fordelene: Ingen konkurrenter Smile

--> Hjemmesiden ranker også godt indenfor relevante søgeord. Test selv.

--> Pagerank 3

--> 28 indlæg/artikler

--> 18 sider

--> 130 kommentarer

--> Google+, Facebook og forum

--> Engang imellem bliver jeg kontaktet af forskellige hjemmesider der vil købe links. De tilbyder som regel 1500 kr. pr. link.

Besøgende siden maj måned 2012: cirka 9000

Besøgende nu om dagen: Cirka 100. NB: Det lave tal er kun på grund af "lav sæson".

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INDTJENINGER 

Eftersom mine regnskaber for de forskellige sider er lidt kludret, så oplyser jeg hvad alle 3 sider har tjent ind alt i alt:

Cirka 30.000 kr. igennem Adsense og affiliate-netværket Tradedoubler.dk

Ha i mente, at Twilight nok står bag cirka 70% af alt hvad der er tjent.

Med andre ord kan du i fremtiden forvente af The Hunger Games og Game of Thrones meget mere eftersom det tager lidt tid før disse fænomener slår ordenligt igennem, og at hjemmesiderne kommer til at ligge ordenligt på Google.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvis man er hurtig, så er jeg villig til at sælge alle 3 hjemmesider for 15.000 kr.

Fortsat god søndag Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey hvad er situationen for disse sider nu?

kan du evt. Kontakte mig på mail 12ga@hotmail.dk

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Eftersom mine regnskaber for de forskellige sider er lidt kludret, så oplyser jeg hvad alle 3 sider har tjent ind alt i alt:

Cirka 30.000 kr. igennem Adsense og affiliate-netværket Tradedoubler.dk

Hej

Over hvor lang tid er de 30.000 kommet ind?

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)