Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

En kammerat og jeg har i en længere periode gået og haft en tanke om at starte eget tøjmærke op. Vi satser ikke på noget særlig stort eller omtalt tøjmærke, nu mere bare hvor at venner og bekendte kan købe et par crewnecks, trøjer og snapbacks i ny og næ. Derfor skal vi altså ikke bestille en 500-1000 trøjer og diverse andet hjem på en gang. Vi kunne godt tænke os at starte i et mindre leje, og prøve og se hvor langt vi egentlig kunne komme bare ved at starte stille og roligt.

Vi er meget villige til at ligge rigtig meget tid i projektet, men vi er lidt på bar bund, og aner slet ikke hvordan vi skal starte. Jeg tænkte på en facebook-side som netværk og bestilling - til og starte med. Er der nogle kloge hoveder, som eventuelt kan give nogle gode råd og tips til hvordan man overhovedet starter. Det skal lige siges at jeg har erfaret mig med Photoshop i meget lang tid, og har allerede nogle super gode idéer til logo og navn.

Skal jeg bestille tøj et sted, og få det trykt et andet sted? Har I nogle gode hjemmesider mm. der kunne være interessant? 

Håber nogle super flinke folk derude vil hjælpe to meget nysgerrige drenge, som snart runder 18.

Mvh. Dennis og Nicolai

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man tillade sig og oppe den her tråd?

Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 68
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Super fedt initiativ. Der er desværre bare utrolig mange som jer, der starter lige præcis det samme, og jeg kunne nævne utallige fra idag, til imorgen tidlig.

Men - det skal ikke være en idédræber. Start med at sæt jer ned, og find ud af hvilken stil i vil kører.

Gør noget anderledes, som alle de andre ikke gør.

Og lad mig anbefale http://kenn-bo-grafik.dk/

Jeg har fået trykt en masse tøj ved ham, og han er virkelig dygtig.

Held og lykke!

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicholai Jensen

Jeg ved at det kræver virkelig meget tid og energi. Men også tålmodighed. Mine forældre vil rigtig gerne støtte op omkring projektet. Hvis du har lyst kan du se det vi har fundet ud af indtil videre, og give den helst ærlige mening om det. Jeg har et par spørgsmål.
Da man skal sælge varer, er man så nødt til at have et firma? Hvis ja, skal man være 18 eller kan firmaet stå i ens forældres navn?
Koster det noget at oprette et firma, hvad skal man gøre?

Og mht. til ophavsrettighederne og patent. Jeg synes det er meget at læse omkring det, og en stor del af det er rigtig svært læsestof. Hvad er det væsentligste at vide omkring dette?

Håber du vil svare på mine spørgsmål, og tusind tak for svaret!

Mvh. Dennis Kastbjerg Petersen 

Fra København
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Dennis,

Jeg repræsenteret det tyske basis tøjmærke Urban Classics. Der er rigtig mange små firmaer verden over der bruger vores tøj som udgangspunkt til at starte deres egent mærke, fordi vi har mange fede modeller, som man kan trykke brodere osv på. Det kunne være at det havde interesse for jer. Du kan se mere på www.urban-classics.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)